شناسهٔ خبر: 58648057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خبرنگاران با قلم خود دسترنج‌های انقلاب را تبیین کنند.

ایرنا نوشت :سرهنگ بهروز حکمت پور روز دوشنبه در جریان تور رسانه‌ای بسیج رسانه دزفول به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت دوده فام در جمع رسانه های دزفول بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این تور دیدن پیشرفت‌های انقلاب و توجه به عرصه‌های توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان است.

صاحب‌خبر -

وی با بیان اینکه دشمنان به گونه‌های مختلف شبهه افکنی می کنند که پول نفت برده می‌شود و انقلاب هیچ کاری انجام نداده است، افزود: اقدامات زمان رضا شاه بزرگنمایی و انقلاب سیاه نمایی می‌شود به طوریکه اگر از صبح تا شب شبهه زدایی شود هم جوابگو نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با بیان اینکه رسانه‌ها نقش کلیدی در این حرکت دشمن ایفا می‌کنند، گفت: رسانه های معاند به گونه‌ای القا می‌کنند که هیچ اتفاق مثبتی طی ۴۴ سال بعد از انقلاب صورت نگرفته است.

سرهنگ حکمت پور از رسانه های صاحب قلم خواست مردم را توجیه کنند تا نگاه بصیرتی داشته باشند و اقدامات انقلاب را نشان دهند.

وی افزود: رسانه‌ها باید احساس تکلیف کنند و تولیدات شرکت‌های تولیدی و صنعتی دزفول را رسانه‌ای کنند چرا که این تولیدات حاصل دسترنج جوانان دهه‌های مختلف انقلاب با وجود مشکلات اقتصادی فراوان است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهارکرد: یاس و ناامیدی ناشی از سیاه نمایی دشمن باید با قلم رسانه‌ها به امید تبدیل شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و نانو کشور که موفق به کسب رتبه های جهانی شده است، افزود: تولیدکنندگان در عرصه اقتصادی کشور می‌جنگند؛ رسانه‌ها نیز تکلیف دارند دستاوردهای انقلاب را به نمایش بگذارند و روحیه امید را در جامعه تزریق کنند.

سرهنگ حکمت‌پور گفت: البته منکر گرانی، مشکلات اقتصادی و کوچک شدن سفره خانواده‌ها نیستیم که دولت در حال پیگیری این موضوع است.

وی افزود: هشت سال باوجود محدودیت‌های فراوان جنگیدیم اکنون نیز با وجود تحریم ها اتفاقات خوبی در کشور افتاده و دورترین روستاها از امکانات برق، آب، ارتباطات و گاز بهره مند هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهار کرد: رسانه‌های معاند اینگونه القا کردند که وضعیت کشورهای اروپایی عالی و کشور ما مستضعف است حال آنکه طبق آمار سازمان توسعه جهانی، آمار فقر در ایران ۱۰ درصد، آلمان ۱۵ درصد، عربستان ۲۴ درصد و کره جنوبی ۵۰ درصد است.

وی رسانه‌ها را سربازان انقلاب دانست و افزود: رسانه‌ها اقدامات را به تصویر بکشند و جایگاه خود را در ساختار انقلاب تبیین کنند.

سرهنگ حکمت‌پور گفت: قبل از انقلاب یک واحد صنعتی در دزفول داشتیم که امروز بالغ بر ۳۳۰ واحد صنعتی در این شهرستان فعال است.

وی با بیان اینکه هجمه سنگین رسانه‌ها در فضای کنونی به بدنه جامعه تزریق می‌شود، افزود: رسانه‌ها تلاش مردم در عرصه های اقتصادی را ببینند.

برچسب‌ها:

نظر شما