شناسهٔ خبر: 58648042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده کل انتظامی کشور:

آسایش خود را فدای آرامش مردم می‌کنیم/ اصلی ترین دغدغه مردم امنیت است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مجموعه انتظامی با هم هم قسم شده ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و به این امر افتخار می کنیم.

صاحب‌خبر -

سردار احمد رضا رادان شب گذشته (۱۸ بهمن ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در دفتر امام جمعه بندرعباس، اظهار کرد: امروز احساسم این است که در مجموعه استان هرمزگان افرادی هستند که آماده خدمت می باشند و همگی آماده این می باشند که رضایت مردم را برقرار کنند.

وی افزود: استان هرمزگان برای ما یک استان هدف است و زحمتی که پرسنل انتظامی در این استان انجام می دهند را کاملا واقف هستیم و به دنبال این هستیم که کمبودهای موجود را مرتفع کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مجموعه انتظامی با هم هم قسم شده ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و به این امر افتخار می کنیم.

این مقام عالی انتظامی کشور بیان کرد: استان هرمزگان با وجود اینکه سایه محرومیت در روی آن افتاده است ولی این محرومیت با منابع سرشار و امکاناتی که داخل استان وجود دارد قابل حل است.

وی اضافه کرد: وظیفه ما این است که دغدغه پرسنل را حل کنیم تا آنها نیز بتوانند دغدغه مردم را حل کنند که اصلی ترین دغدغه مردم همان امنیت است.

سردار رادان تصریح کرد: یکی از ماموریت های مهم مقام معظم رهبری به بنده رفع مشکلات معیشتی کارکنان بوده و آرامش و احساس خاطر من نیز در گرو رفع همین دغدغه ها و مشکلات است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر بتوانیم مشکل مسکن پرسنل را حل کنیم، توانسته‌ایم یک جهش خوب در زمینه شان و منزلت کارکنان انجام دهیم.

سردار رادان افزود: ایجاد آرامش برای مردم، توجه به معیشت کارکنان انتظامی و آموزش پلیس های تخصصی وظایف و رسالتی است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا با پشتیبانی همه ارکان محقق می شود.

انتهای پیام

نظر شما