شناسهٔ خبر: 58648025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

برپایی پایگاه جهادی و ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم مازندران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از برپایی پایگاه جهادی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با همکاری شرکت‌های تعاونی بهداشتی، درمانی و توسعه روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل، علی باقری امروز طی گفت‌وگویی ضمن تبریک ایام الله مبارک فجر، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم شریف استان مازندران به ویژه در مناطق محروم همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: حوزه تعاون این اداره کل به مناسبت دهه فجر نسبت به برپایی پایگاه جهادی با شعار "تعاون، خدمت جهادی" در مناطق محروم و روستاهای دور دست شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر، نور و نوشهر اقدام کرده است.

باقری خاطرنشان کرد: این پایگاه جهادی با همکاری شرکت‌های تعاونی بهداشتی و درمانی و توسعه روستایی شکل گرفته و ماهیت خدمت رسانی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف مناطق محروم استان مازندران و ترویج فرهنگ تعاون و راه اندازی کسب و کارهای گروهی و تعاونی از اهداف مهم این اقدام جهادی است.

باقری با اشاره به اینکه این اقدام جهادی از ۱۸ لغایت ۲۳ بهمن ماه در جریان خواهد بود، افزود: پایگاه جهادی این اداره کل و شرکت‌های تعاونی بهداشتی و درمانی در روز ۱۸ بهمن ماه در روستای علی آباد عسگرخان نوشهر، ۲۰ بهمن در روستای شیرکلای بخش چمستان نور، ۲۱ بهمن در روستای مرگاو علیا بخش دودانگه ساری و ۲۳ بهمن در شهرک صنعتی رستمکلای قائم‌شهر با حضور پزشکان حاذق و متخصص و کارشناسان خبره بخش تعاون از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر برپا خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما