شناسهٔ خبر: 58647983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مسائل اجتماعی در کنار تبلیغ دین اهمیت دارد

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به افتتاح خانه هلال تبلیغات استان، گفت: مبلغان، مداحان، فعالان قرآنی باید در کنار خدمات فرهنگی، خدمات اجتماعی را هم به مردم ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح خانه هلال احمر اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، اظهارکرد: یاد و خاطره امام بت شکن و امام اسلام، انسان و تاریخ شناس را گرامی می داریم، امامی که با ظرفیت مردم بزرگترین انقلاب اجتماعی، سیاسی و فرهنگی قرون اخیر را رقم زد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: افتتاح خانه هلال در اداره کل تبلیغات اسلامی، اتفاق مبارکی است که هدف آن این است، مبلغان، مداحان، فعالان قرآنی بتوانند در کنار خدمات فرهنگی که به جامعه ارائه می کنند، خدمات اجتماعی را هم به آن اضافه کنند.

وی بیان کرد: این امر خواست رهبر معظم انقلاب از ما است که فرمودند شما باید در کنار هدایت معنوی، هدایت بصیرتی و سیاسی داشته و خدمات اجتماعی هم ارائه دهید.

گرزین گفت: حقیقت اسلام و دین هم همین است و اینها از هم جدا نیستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: خدمت به مردم وظیفه توحیدی، عقلی و شرعی ما است که در کنار مباحث فرهنگی، باید خدمات اجتماعی داشته باشیم و یکی از مهم ترین بسترهای آن نجات جان انسان ها است.

نظر شما