شناسهٔ خبر: 58647737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

ناکامی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از همان اوایل انقلاب توطئه‌های استکبار جهانی برای مهار انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال بی نتیجه مانده است.

صاحب‌خبر -

ناکامی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در همایش جهاد تبیین در شهرستان کلیبر گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی فکر نمی‌کردند که این انقلاب به این سرعت به نتیجه برسد و از همان اوایل انقلاب توطئه‌های برای مهار انقلاب اجرا کردند اما شکست خوردند.

وی با اشاره به تهدیدها، ترور‌ها و توطئه‌های مکرر مستکبران علیه انقلاب اسلامی مردم ایران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی داشتند با نقشه‌ ترور و حذف چهره‌های برجسته انقلاب و ایجاد ترس و وحشت میان مردم این انقلاب را مهار کنند، دشمنان از اول انقلاب تا به امروز بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را با ترور شهید کردند و اینها فقط برای مهار انقلاب بود که موفق هم نشدند.

امام جمعه تبریز با اشاره به جنگ تحمیلی رژیم بعثی صدام علیه ایران اظهار کرد: وقتی دشمنان دیدند نمی‌توانند با ایجاد آشوب انقلاب را از بین ببرند در شهریور ۵۹ جنگی را علیه ایران به راه انداختند جنگی که در ظاهر میان ۲ کشور بود، اما در حقیقت میان ایران و کشور‌های استعمارگر غربی و آمریکا بود، اما حضور جوانان غیور انقلابی در جبهه‌ها این نقشه دشمن را نیز خنثی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به انتخاب آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی توسط مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخاب هوشمندانه ایشان به زعامت نظام یک اقدام هوشمندانه بود و امروز جمهوری اسلامی بعد از ۴۳ سال از آغاز تولدش با همان صلابت و اقتدار رهبری می شود و مسلمانان جهان با هدایتهای مقام معظم رهبری پیش می روند.

نماینده ولی فقیه در استان به فتنه‌های دشمنان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان در طول سالیان گذشته سعی کرده اند با ایجاد بهانه‌های واهی در سال‌های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ و امسال در کشور بلوا و آشوب ایجاد کنند و نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما با رهبری امام خامنه ای و هوشیاری مردم ناکام ماندند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی و احترام گذاشتن به تمام سلایق داخل انقلاب و نظام است و امروز ما برای بقا و دوام انقلاب باید در خط امام و رهبری حرکت کنیم چرا که پافشاری روی اصول اعتقادی و دینی و تقویت روحیه استکبارستیزی از شاخصه‌های اصلی انقلاب است.

 

 

 

 

نظر شما