شناسهٔ خبر: 58647414 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجت‌الاسلام مؤمنی: ملت مقتدر مقابل دشمن خدا بی‌شک زمینه ساز ظهور خواهد بود

استاد حوزه علمیه قم گفت: ملتی که مقتدرانه در برابر دشمنان خدا ایستادگی می‌کند به شرط شکرگزاری و امانت‌داری، بی شک زمینه‌ساز قیام آخرین ذخیره الهی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسین مومنی شب گذشته در مراسم توسل به حریم کبریا، با اشاره به اینکه در روایتی آمده است که عده ای از مشرق زمین زمینه ساز قیام امام زمان(عج) می شوند، اظهار کرد: ویژگی این قوم در قرآن چنین آمده است که این ها محبت خدا را بر دل دارند، بامومنین فروتن و با کافرین مقتدرند، اهل جهاد در راه خدا هستند و سرزنشی آنان را از مسیرشان بازنمی دارد. این فضل الهی است که به هر کسی خدا بخواهد ارزانی می کند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد مردم نجیب ایران و لزوم اقدام جهادی مسئولان و دولتمردان برای کاهش فشارهای معیشتی، گفت: صاحب این نظام حضرت ولی عصر (عج) است و دشمن نیز این را می داند و تلاش می کند تا مردم را از راه خدا و زمینه سازی ظهور دور کند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه اگر قدرشناس این نظام و انقلاب نباشیم، آن را از دست خواهیم داد، ابراز کرد: گردبادها، تندبادها، تهدیدها و تهمت ها زمانه هیچ تاثیری بر روح و جان مومنان آخرالزمان ایجاد نمی کند و هیچگاه از باورها و عقاید خود عقب نشینی نکرده اند و ملتی که مقتدرانه ایستادگی می‌کند، به شرط شکرگزاری و امانت‌داری، بی شک زمینه ساز قیام آخرین ذخیره الهی خواهد بود.

 

مومنی با تاکید بر اینکه مردم برای تو دهنی زدن به آمریکا، اسرائیل، مخالفان و دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: این مملکت از آن حجت ابن الحسن (عج) است و این ملت نمی گذارند به آن آسیبی وارد شود.

پایان پیام/78023

نظر شما