شناسهٔ خبر: 58647186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

اظهارات تند و تیز گل محمدی به داوری

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد تیمش در هشت بازی از دیدارهایی که بعد از جام جهانی داشته از داوری ضربه خورده است.

صاحب‌خبر -

گل‌محمدی یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی چهارشنبه تیمش مقابل نفت آبادان اظهار کرد: در دو هفته اخیر از داوری ضربات خیلی بدی خورده‌ایم. بعد از جام جهانی ۹ بازی کرده‌ایم که در هشت بازی با سند و مدرک و نیز فیلم، تیم من با مشکل داوری مواجه بوده است. در خیلی از بازی‌ها هم برده‌ایم، ولی از داوری ضربه خورده‌ایم. ما خواستیم که آرامش در وجود داوران باشد و تمرکزشان به هم نخورد.

سرمربی پرسپولیس گفت: همیشه آمدن به آبادان حس خوبی برای من داشته است. دیدن مردم باصفا و خونگرم آبادانی باعث احساس بسیار خوب برای همه ماست.

این مردم لایق بهترین‌ها هستند. جا دارد درود بفرستیم به شهدایی که از ناموس و و وطن ما دفاع کردند. شروع جنگ از شهر آبادان بود و همین شهدا اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن عزیز ما به دست دشمن بیفتد.

او افزود: بازی‌های زیادی را از تیم نفت دیده‌ام. با آمدن تاوارس این تیم متحول شده است و فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و تیم کاملی هستند. بازی‌هایی که از این تیم دیده‌ایم نسبت به امتیازاتی که جمع کرده‌اند، متفاوت است و می‌توانستند امتیازات بیشتری را کسب کنند. تیم قابل احترامی هستند و قطعا فردا باید تمرکز خوبی روی کار فنی داشته باشیم تا به برد برسیم. با توجه به وضعیت جدول هم صنعت نفت و هم پرسپولیس به دنبال سه امتیاز هستند و فکر می‌کنم تقابل خوبی باشد. این تقابل دیدنی خواهد بود و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دو هفته اخیر بردی نداشته‌ایم و قطعا کسب سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد و امیدوارم به برد برسیم و برای نفت آبادان هم آرزوی موفقیت دارم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌های ایرانی از نظر امکاناتی در شرایط خیلی خوبی نیستند و وقتی صحبت از باشگاه‌های حرفه‌ای می‌کنیم این امکانات در باشگاه‌های ما برای فوتبالمان کم است./ایسنا

نظر شما