شناسهٔ خبر: 58647065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری و کلنگ زنی ۳ هزار میلیارد تومان طرح گازرسانی در خراسان رضوی

باهدف تحقق طرح تحول روستایی و خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار ۳ هزار میلیارد تومان طرح گازرسانی طی دهه فجر امسال در خراسان رضوی افتتاح و کلنگ زنی شده است.

صاحب‌خبر -

استاندار خراسان رضوی عصر سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در آیین افتتاح طرح گازرسانی به روستاهای حجت‌آباد و عبدالله‌آباد خوشاب گفت: بر این باوریم که هر خدمت و امکان و ظرفیتی که بتوان برای روستانشینان فراهم کنیم، پاداش آن مضاعف است.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه مصرف درست و پرهیز از اسراف در هر موضوعی به ویژه در مصرف بهینه گاز باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد، گفت: صرفه‌جویی کوچک امکان اجرای طرح‌های بزرگ در صنعت گاز را فراهم می‌کند.

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای گازرسانی به این ۲ روستا، ۵۶ هزار میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از مشترکان جدید درخواست می‌کنیم، هرگونه حفاری را با هماهنگی شرکت گاز انجام دهند تا منجر به بروز حادثه نشود، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه روستاهای گازدار خوشاب به ۶۰ روستا رسیده و تمام حوزه‌های شهری روستایی صنعتی و حمل و نقل این شهرستان به صورت کامل گازدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در دهه فجر امسال در صنعت گاز ۳ هزار میلیارد تومان طرح گازرسانی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که باعث تحول در استان خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی، افتخاری از حمایت‌های وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز و استانداری خراسان رضوی بابت تسهیل و حمایت از اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد نیاز استان قدردانی نمود و اضافه کرد بخش عمده اعتبارات حوزه گازرسانی در حوزه زیرساخت و تقویت خطوط انتفال هزینه شده است.

در این مراسم فرماندار خوشاب پایان گازرسانی به تمام روستاها و شهرهای این شهرستان را اعلام کرد.

صبح امروز استاندار خراسان رضوی به زبرخان، فیروزه و خوشاب برای افتتاح طرحهای عمرانی در این مناطق سفر کرد.

انتهای پیام

نظر شما