شناسهٔ خبر: 58646695 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برکت جشن فرشته‌ها برای 17 دانش‌آموز روستا/ دانش‌آموزان روستای ریگ‌آباد در محضر رهبر انقلاب

روزی که خانم معلم از جشن فرشته‌ها در کلاس درس روستا فیلم کوتاهی تهیه کرد و در فضای مجازی بارگذاری کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که این فیلم کوتاه، به دیداری دوست داشتنی و مدرسه‌ای دو کلاسه ختم شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: روزی که خانم معلم از جشن فرشته‌ها در کلاس درس روستا فیلم کوتاهی تهیه کرد و در فضای مجازی بارگذاری کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که این فیلم کوتاه، به دیداری دوست داشتنی و مدرسه‌ای دو کلاسه ختم شود.

داستان از آنجا شروع شد که خانم معلم مدرسه روستای ریگ آباد در بخش نازدشت استان کرمان، آذر امسال جشن تکلیفی برای دانش‌آموزانش گرفت و در فضای مجازی منتشر کرد و این جشن تکلیف پر از برکت برای 17 دانش‌آموز روستا شد.

این ماجرا گذشت و جشن‌های تکلیف متعددی در مدارس و مناطق برای دانش‌آموزان دختر سوم دبستانی در کشور برگزار شد و در نهایت قرار شد مراسمی در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

در شب ولادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع) یعنی جمعه ۱۴ بهمن‌ماه مراسم معنوی و پرطراوت «جشن فرشته‌ها» با حضور صدها نفر از دختران دانش‌آموزی که به سن تکلیف رسیده‌اند، با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

جالب است بدانید که دانش‌آموزان همان مدرسه روستای ریگ آباد جزو میهمانان این مراسم بودند؛ اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار فارس گفت: دانش‌آموزان این مدرسه به همراه معلم‌شان در مراسم حضور داشتند. معلم این دانش‌آموزان اولین کلیپ جشن تکلیف را در شبکه‌های مجازی بارگذاری کرده بود.

دانش‌آموزان که هنوز در ذوق و شوق حضور در مراسم جشن فرشته‌ها در محضر رهبر انقلاب بودند، با خبر جدیدی هم مواجه شدند؛ قرار شد به همت یک خیر مدرسه‌ساز، مدرسه 2 کلاسه‌ای برای آنها ساخته شود. آری برکت جشن فرشته‌ها باعث شادی این دانش‌آموزان و خانواده‌های‌شان شد.

پایام پیام/

نظر شما