شناسهٔ خبر: 58646268 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سقوط مرگبار اتوبوس در پاکستان

سرعت غیر مجاز یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره‌ای در شمال پاکستان دستکم ۲۵ کشته برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «اکسپرس نیوز»، سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری به دره‌ای در شمال پاکستان در محور گلگت- اسلام آباد دستکم ۲۵ کشته برجای گذاشت.

<div id="video-display-embed-code_9207797"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3746618/9207797?width=600&height=350"></script></div>

منابع خبری اعلام کردند این اتوبوس مسافربری در نزدیکی منطقه «چلاس» از نواحی شمالی پاکستان پس از تصادف با یک خودرو به دره پرتاب و تاکنون مرگ ۲۵ مسافر آن تایید شده است.
رسانه‌های پاکستانی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد افزودند: با توجه به وضعیت وخیم زخمی‌های این حادثه احتمال افزایش تلفات وجود دارد. منابع خبری سرعت غیر مجاز اتوبوس را علت وقوع این حادثه مرگبار اعلام کرده اند.
رسانه‌های پاکستانی همچنین افزودند: مقامات پاکستانی از جمله رئیس جمهو و نخست وزیر این کشور در پیام‌های جداگانه به خانواده‌های داغدار این حادثه جاده‌ای تسلیت گفته و خواستار رسیدگی نیرو‌های امدادی به وضعیت مصدومان شده اند.
گفتنی است در دو هفته گذشته این سومین حادثه جاده‌ای مرگبار در پاکستان است، در دو حادثه دیگر که در ایالت‌های «بلوچستان و خیبرپختونخوا» این کشور رخ داد دستکم ۵۷ نفر کشته شدند.

نظر شما