شناسهٔ خبر: 58642311 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجدید میثاق کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با آرمان‌های امام(ره)

رئیس، معاونان، مدیران و کارکنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ظهر امروز (18 بهمن‌) با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور اظهار کرد: چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه ملت شریف ایران، مسلمانان و مستضعفان جهان تبریک می‌گوئیم و در این مکان مطهر به روح بلند و ملکوتی امام راحل (ره) و شهیدان همیشه حاضر درود می‌فرستیم و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر آن تجدید میثاق کرده و با مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای تجدید بیعت می‌کنیم.

وی گفت: ما در تجدید میثاق نسبت خودمان را با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بازخوانی می‌کنیم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تأکید کرد: امامین انقلاب ما را به نهضتی فراخواندند که ان شاء الله تا ظهور امام عصر مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور اضافه کرد: ما به عنوان خادمان این نظام مقدس در عرصه فرهنگی بین‌المللی تلاش می‌کنیم اندیشه و آرمان‌های امام راحل را در جهان گسترش دهیم.

براساس این گزارش، شرکت کنندگان در این مراسم با نثار فاتحه به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اهدای تاج گل، به مقام شامخ ایشان ادای احترام و با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

تجدید میثاق کارکنان و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با امام راحل تجدید میثاق کارکنان و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با امام راحل تجدید میثاق کارکنان و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با امام راحل تجدید میثاق کارکنان و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با امام راحل تجدید میثاق کارکنان و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با امام راحل تجدید میثاق کارکنان و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با امام راحل

نظر شما