شناسهٔ خبر: 58640755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قیمت‌گذاری جدید فرانکفورت: موآنی در سطح بلینگام

باشگاه آینتراخت فرانکفورت قیمت ستاره فرانسوی‌اش، کولو موآنی را افزایش داده و مبلغ درخواستی خود را به دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول اطلاع داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کولو موآنی، مهاجم فرانسوی 24 ساله آینتراخت فرانکفورت، در جام جهانی قطر خوش درخشید و نامش را به عنوان یکی از پدیده‌های این دوره از رقابت‌ها مطرح کرد.

بعد از پایان جام جهانی چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب موآنی علاقه‌مند شده و تماس با آینتراخت را آغاز کردند. گزارش‌ها حاکی از این است که دو باشگاهی که بیشترین علاقه را به جذب این مهاجم فرانسوی دارند دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و لیورپول هستند.

1799350

کولو موآنی در فصل جاری برای تیمش آینتراخت هم عالی کار کرده و تا این لحظه برای این تیم 13 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است.

نشریه فرانسوی اکیپ امروز در گزارشی اعلام کرد باشگاه آینتراخت بعد از بارها تلاش یونایتد و لیورپول برای ادامه مذاکرات برای جذب موآنی به آن‌ها اطلاع داده مهاجم فرانسوی را تنها در صورتی واگذار خواهد کرد که رقم پیشنهادی دو باشگاه مقدار قابل توجهی افزایش داده شود.

این نشریه می‌گوید آینتراخت در اولین روزهای بعد از جام جهانی به باشگاه‌های خواهان کولو موآنی گفته بود قیمت او نزدیک به 80 میلیون یورو است، اما فرانکفورتی‌ها حالا نظر خود را تغییر داده و به یونایتد و لیورپول اعلام کرده‌اند تنها در صورتی با خروج موآنی موافقت می‌کنند که در ازای واگذاری او 100 میلیون یورو دریافت کنند.

1799351

نظر شما