شناسهٔ خبر: 58639216 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حاشیه‌های بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان؛

از تشویق رضا عنایتی تا خشم غلامپور

امیرعلی عوض‌پور

در دقایق اول بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان، هواداران آبی‌پوش به تشویق رضا عنایتی پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با یک گل به سود آبی‌پوشان پایان یافت.

کمتر از ۵ هزار نفر به استادیوم آزادی آمده بودند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند. با توجه به کاهش قیمت جایگاه ویژه استادیوم آزادی، تعداد تماشاگران بیش‌تری در این جایگاه مشاهده شد.

پیش از آغاز بازی ریکاردو ساپینتو در رختکن تیم نفت حاضر شد و به عنایتی سرمربی نفت گفت: «چون من امروز نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم، در اینجا حاضر شدم تا به شما خوش‌آمد بگویم. ضمن این که بابت اظهارات روز گذشته شما در کنفرانس خبری هم از شما تشکر می‌کنم.» در ادامه نیز عنایتی بابت خوش‌آمدگویی ساپینتو، از او تشکر کرد و دو مربی با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

قبل از شروع این دیدار، درگیری لفظی کوتاهی میان مربی دروازه‌بانان استقلال با یک هوادار صورت گرفت. در حالی که غلامپور مشغول تمرین دادن به علیرضا رضایی بود،‌ چند هوادار صحبت‌هایی خطاب به رضایی و غلامپور مطرح کردند که باعث شد غلامپور به سمت آن هوادار برود. در ادامه با تشویق هواداران، موضوع برطرف شد.

ریکاردو ساپینتو در این دیدار از جایگاه ویژه، شاهد عملکرد بازیکنان تیمش بود. با توجه به محرومیت این مربی پرتغالی، روی ماتا کنار خط ایستاد تا نکات فنی مورد نظر خود را به بازیکنان گوشزد کند.

صالح حردانی، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، رضا میرزایی، آرمان رمضانی، امید حامدی‌فر، ابوالفضل جلالی، محمدحسین زواری و سینا سعیدی‌فر نیمکت‌نشینان استقلال در این بازی هستند.

در ابتدای بازی، تماشاگران به شدت رضا عنایتی را تشویق کردند و با شعار «رضای آقای گل» به تشویق بازیکن پیشین آبی‌پوشان و سرمربی حال حاضر نفت مسجد سلیمان پرداختند.

با گل آرش رضاوند در دقیقه ۵ مسابقه، هواداران به خوشحالی و شادی پرداختند و این هافبک استقلال را به شدت تشویق کردند.

پس از گلزنی استقلالی‌ها، هواداران به تشویق سرمربی آبی‌پوشان پایتخت پرداختند.

فرار مطهری در دقیقه ۲۰ او را با دروازه‌بان نفت تک به تک کرد و او موفق شد دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان را جا بگذارد اما مدافع نفت مانع از گلزنی او شد. این اتفاق باعث حسرت بی‌حد و اندازه هواداران استقلال شد.

در دقیقه ۲۱ بازی، هواداران استقلال، وریا غفوری را تشویق کردند. چندی پیش در فضای مجازی خبری مبنی بر خداحافظی غفوری منتشر شده بود که این مساله تکذیب شد.

طبق روال همیشگی، هواداران استقلال در دقیقه ۲۲ یاد مرحوم منصور پورحیدری را در ورزشگاه آزادی گرامی داشتند.

استقلالی‌ها در ادامه کار خود، موقعیت‌های متعددی داشتند که در هر فرصت، هواداران به شدت آبی‌ها را تشویق می‌کردند اما فرصت‌سوزی این تیم باعث حسرت هواداران شد.

در دقایق پایانی بازی، علیرضا رضایی پس از دفع توپ موقعیت نفت مسجد سلیمان، دچار مصدومیت شد. این مساله باعث شد تا کادر پزشکی به مداوای او بپردازد. او پس از لحظاتی توانست به شرایط بازی برگردد اما با پایان نیمه اول بازهم به مداوای پزشکان نیازمند شد.

انتهای پیام

نظر شما