شناسهٔ خبر: 58637039 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

روش خاص امباپه برای نشان دادن احساساتش به نیمار | روابط تیره فوق ستاره‌های فوتبال حقیقت دارد؟

پاری سن ژرمن می‌تواند به آرامش نسبی خود برگردد، زیرا به نظر می‌رسد ستاره‌های آن در حال اصلاح و بهبود روابط خود با یکدیگرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، لیونل مسی و اشرف حکیمی اخیراً نشان داده‌اند که تفاهم خوبی با هم دارند و کیلیان امباپه هم در روزهای اخیر با نیمار به تفاهم رسیده است.

شاید احساس تنش بین دو بازیکن که همیشه مطرح بوده، توسط مطبوعات ایجاد شده باشد. از آنجا که پاری سن ژرمن همیشه این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده، به این معناست که هیچ درگیری بین هیچ یک از ستاره‌های آنها وجود ندارد.

در همین حال امباپه از تولد ستاره برزیلی استفاده کرد تا احساسات خود را نسبت به نیمار نشان دهد.

ملی‌پوش برزیلی که ۳۱ ساله شد، با همراهی دوستان و همچنین هم‌تیمی‌هایش در پاری سن ژرمن این مناسبت را جشن گرفت. با این حال هیچ عکسی مبنی بر حضور امباپه در مهمانی نیمار، که لیونل مسی و مارکو وراتی هم در آن حضور داشتند، وجود ندارد. با این حال امباپه در شبکه‌های اجتماعی تولد هم‌تیمی خود را تبریک گفت. در پیام امباپه که همراه با عکسی از این دو مرد در یک بازی پاری سن ژرمن بود، آمده است: «تولدت مبارک هنرمند، از روزت لذت ببر.»

این پست ممکن است به بهبود رابطه و ایجاد تفاهم بین آنها کمک کند، زیرا پاری سن ژرمن وارد دوره مهمی از فصل می‌شود که اگر روابط بازیکنانش با هم خوب نباشد، تمام عناوینی که می‌تواند به دست بیاورد به خطر خواهد افتاد.

نظر شما