شناسهٔ خبر: 58636297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کردستان: ظرفیت‌های درمانی کردستان برای توسعه گردشگری استفاده می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: محور اصلی توسعه استان در برنامه دولت، استفاده از ظرفیت‌های درمانی برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری سلامت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از ۲۷ طرح حوزه بهداشت و سلامت کردستان در سنندج با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در حوزه زیرساخت ها و بهداشت و درمان اتفاقات خوبی رخ داده و اصل اساسی امروز این است که دولت نگاه ویژه‌ای به کردستان دارد و علاقمند به رشد و توسعه بیشتر آن است که مدیران باید از آن بهره بگیرند.

وی افزود: در پایان دولت قبل دانشگاه علوم پزشکی کردستان حدود هزار میلیارد تومان بدهی داشت که با نگاه ویژه و تلاش دولت، مشکلات برطرف و گامهای بلندی برای توسعه برداشته شد.

استاندار کردستان به وقایع اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: فتنه اخیر ترکیب گسترده و چند بعدی کشورهای غربی برای ایجاد بحران در کشور ما بود که سرلوحه همه هجمه ها هم حمله به شخص رهبری بود چون دشمن به این حقیقت رسیده است آنچه کشور و نظام را از بحران های طوفانی به سلامت عبور داده وجود ولایت فقیه است.

زارعی کوشا با اشاره به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و بخشش متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: این اقدام برگرفته از رافت اسلامی و بیانگر شاخص ممتاز رهبری و ساخت مستحکم و درونی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتقاد و اعتراض حق عمومی مردم است، یادآور شد: برخی وابستگان جریان نفاق، ضد انقلاب و صهیونیست ها تلاش کردند از فرصت اعتراضات برای ایجاد اغتشاش استفاده کنند که البته با هوشیاری مردم خنثی شد.

استاندار کردستان گفت: در جریان اغتشاشات اخیر، ۶ شهید سرافزار در استان تقدیم انقلاب شد که با دست خالی برای ایجاد امنیت اجتماعی به مردم خدمت می کردند.

زارعی کوشا افزود: در دوره دولت مردمی که از حاشیه مضر و گفتمان دوگانه خبری نیست ، همه خود را سرباز رهبری و خدمتگزار مردم می دانند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را ناشی از مردمی بودن آن دانست و بر لزوم شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز برای افتتاح و کلنگ زنی ۲۷ طرح حوزه بهداشت و درمان به کردستان سفر کرد.

نظر شما