شناسهٔ خبر: 58633518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

عفو رهبری توطئه دشمن برای فاصله انداختن بین مردم و نظام را خنثی کرد

راستینه گفت: دشمنان سعی دارند با اقدامات خود بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند، اما اقدام رهبر معظم انقلاب در موافقت با عفو محکومان اغتشاشات اخیر خنثی‌کننده این توطئه دشمن بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «احمد راستینه» سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به موافقت مقام معظم رهبری با بخشش محکومین اغتشاشات اخیر اظهار داشت: این موضوع نشان دهنده رأفت و مهربانی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است و از سوی دیگر دشمنان ما سعی دارند تا با اقدامات خود بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند، اما اقدام رهبر معظم انقلاب در موافقت با عفو محکومین اغتشاشات اخیر خنثی‌کننده این توطئه دشمن بود.

راستینه افزود: این اقدام قوه قضاییه در پیشنهاد برای عفو محکومین اغتشاشات اخیر و موافقت رهبر معظم انقلاب با این اقدام قابل تقدیر و اقدامی تاثیرگذار است و نشان دهنده آن است که نظام جمهوری اسلامی در عین اقتدار در مقابله با دشمنان در قبال مردم خود با رأفت اسلامی برخورد می‌کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: کسانی که شاکی خصوصی دارند و یا در اغتشاشات با سرویس‌های جاسوسی دشمن همکاری داشتند مشمولین عفو و گذشت نمی‌شوند و این مسئله نیز خود نشان‌دهنده اقتدار قوه قضائیه و نظام جمهوری اسلامی برای دفاع از حقوق مردم است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما