شناسهٔ خبر: 58633268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج:

بودجه ۹ هزار میلیاردی هم برای کرج کافی نیست

المیرا دادمهر (اگیر)

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه گره گشایی از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی اولویت شورای اسلامی شهر است، گفت: بودجه عمرانی در لایحه بودجه سال آتی پاسخگوی حجم بالای پروژه‌های عمرانی نیست و در این راستا پروژه های اولویت دار شهرداری باید تا پایان دوره ششم تکمیل و به بهره برداری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مسعود محمدی در بررسی بودجه پیشنهادی ۱۴۰۲ معاونت فنی و عمرانی شهرداری در کمیسیون تلفیق اظهار کرد: به منظور کنترل بودجه، تخصیص، تامین اعتبار و عملکرد پروژه‌ها و همچنین ایجاد هماهنگی و همسویی بین حوزه‌های مختلف شهرداری، بررسی بودجه در جلسات کمیسیون تلفیق در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: شهرداری در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ ، مبلغ ۹ هزار و ۵۲ میلیارد تومانی را در نظر گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی را نشان می دهد هر چند با افزایش قیمت‌ها این میزان افزایش بودجه هم چندان مناسب کلانشهر کرج نیست.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در حدود ۵ هزار و ۴۱ میلیارد تومان به پروژه های عمرانی تخصیص یافته است و اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام تخصیص یافته است.

محمدی با بیان اینکه بحث اصلی بر سر اعتبارات عمرانی است، افزود: میزان اعتبار تخصیص پیدا کرده به ۵۳۶ پروژه شهرداری با بودجه پیشنهادی بسیار ناچیز است و با این وضعیت پروژه‌ها پیشرفت قابل توجه ای نخواهد داشت بنابراین باید پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار گیرد.

همچنین عضو شورای اسلامی شهر  کرج  به توزیع متوازن امکانات شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را زمینه ساز توسعه پایدار عنوان و اظهار کرد: با توجه به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی عملکرد شهرداری است لذا در همین راستا در بررسی بودجه سال آینده نیز اجرای پروژه های عمرانی متعدد در زمینه های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، تفریحی و خدماتی در دستور کار خواهد بود تا با افزایش سرانه های عمومی گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری، افزایش رفاه شهروندان و جلب رضایتمندی برداریم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما