شناسهٔ خبر: 58633259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور مدیرکل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش؛

جشن تکلیف بهار بندگی با حضور ۴۰۰۰ دانش آموز دختر کرمانی برگزار شد

آیین جشن تکلیف ۴۰۰۰ دانش آموز دختر کرمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان و معلمان در مصلای امام علی علیه السلام کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

زهرا پناهی مدیرکل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش امروز ۱۸ بهمن ماه در این مراسم گفت: امروز قشنگی است و من خوشحالم در کنار شما و در جشنی که برای بزرگ شدن خودتان گرفته‌اید، حضور دارم.

وی ادامه داد: جشن تکلیف، جشنی است که شما با خدا دوست می‌شوید و بندگی خداوند و تکالیفی که خدا به شما می‌دهد را انجام می‌دهید.

پناهی با بیان اینکه امروز، روزی است که شما با خواندن نماز و دوستی با خداوند وارد مرحله دیگری از زندگی می‌شوید تا آینده‌ساز کشور باشید، افزود: اگر بتوانید به‌خوبی بندگی خدا را به‌جا بیاورید، می‌توانید زندگی خوبی برای خودتان بسازید.

وی با تأکید بر اینکه راه زندگی را از شهداء و سیر و سلوک آنها یاد بگیرید، خاطرنشان کرد: جشن تکلیف، جشن تشرف انسان به ساحت لطف و عنایت خداوند است و این ساعات را قدر بدانید.

همچنین رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم گفت: شما دانش‌آموزان امروز افتخار می‌آفرینید تا دنیا بداند دختران ما چقدر خوب هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه دشمن بداند ما تا آخر پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌ایم، بیان کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با برگزاری جشن تکلیف دختران دانش‌آموز، امروز برگ زرینی برای این کشور، آموزش و پرورش، استان و شهر کرمان رقم خورد.

انتهای پیام

نظر شما