شناسهٔ خبر: 58633253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دشتستان:

زیرساخت‌های درمانی در دشتستان تقویت می‌شود

فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به تقویت زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان گفت: احداث خانه‌های بهداشت و توسعه خدمات، دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاح خانه‌های بهداشت روستای عطیبه و محمد جمالی اظهار داشت: یکی از انواع دفاع از نظام جمهوری اسلامی، توسعه خدمات عمومی برای مردم است که احداث خانه‌های بهداشت از بهترین نمودهای آن است.

فرماندار دشتستان افزود: قبل از انقلاب باوجود فراوانی درآمدهای نفتی باز هم پزشک از کشورهایی مانند فیلیپین و هند وارد می‌کردیم؛ ولی امروزه به برکت مجاهدت‌هایی که انجام شده ما بیش از ۱۷۰ هزار دانشجو در پزشکی و حوزه‌های پیرامون پزشکی داریم.

بنافی با تشکر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای توجه ویژه به حوزه سلامت شهرستان دشتستان گفت: نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای منطقه که سرشار از درآمدهای نفتی‌اند، رتبه بالاتری دارد به‌طوری‌که امروزه با افزایش خدمات در تمامی نقاط، بعضی از روستاها حتی تقاضای حضور پزشک متخصص دارند که این سطح از توقع نشان از بهبود کیفیت خدمات است.

زیرساخت‌های درمانی در دشتستان تقویت می‌شود

در این مراسم امام‌جمعه شبانکاره، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای شورای اسلامی دو روستای عطیبه و محمد جمالی نیز حضور داشتند.

نظر شما