شناسهٔ خبر: 58633081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بیانیه نمایندگان مجلس در قدردانی از «فرمان تاریخی» عفو رهبری

ایسنا نوشت: بیانیه مجلس تاکید کرده است: فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.

صاحب‌خبر -

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قدردانی از فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری در مورد جمع کثیری از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر را قرائت کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قدردانی از فرمان عفو عمومی مقام معظم رهبری در مورد جمع کثیری از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر و دعوت به حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

گفتمان انقلاب اسلامی با درون مایه عدالت و مقاومت بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمندش همچنان بر باور و اعتقاد آزادگان جهان می‌درخشد و مایه امید ملت‌های مظلوم جهان برای تغییر در نظام ظالمانه حاکم بر نظام بین الملل بوده و هست.

آنچه این انقلاب را از دل حوادث سخت و تقابل‌های خصمانه دشمنان آزادی و عدالت به سلامت عبور داده است، رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری که در سایه خون پاک شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مقاومت و امنیت به واسطه عظمت و ایثار ملت شریف ایران همچنان درخشان و افتخارآمیز باقی مانده است. استقلال، اقتدار و مقاومت مثلث قدرت ملت ایران بوده و دشمنان این ملت تاکنون نتوانسته اند با تحریم‌ها و تحریف و جنگ‌های روانی و رسانه‌ای این مثلث قدرت را خوشه دار کنند.

رهبر معظم انقلاب همانند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) همواره کشتی انقلاب اسلامی را از اقیانوس متلاطم حوادث مختلف عبور داده و آن را به سلامت به مقصد رسانده است. در این مسیر کنش‌ها، فرامین، تدبیرها و هدایت گری های ایشان مهمترین عامل ناکامی دشمنان ملت ایران بوده است. تدابیر ایشان همواره بن بست‌های پیش روی کشور را گشوده و اقتدار و رأفت پدرانه اش در بزنگاه‌های مهم این سرزمین مایه سرافرازی و سربلندی ملت اسلامی بوده است.

فرمان عفو عمومی جمع کثیری از محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر در زمره همان تدابیر درخشان رهبر فرزانه انقلاب است که نشان و نماد عقلانیت، اقتدار و رأفت توأمان نظام جمهوری اسلامی ایران است. این فرمان تاریخی یک بار دیگر باعث رویش مهرورزی‌های وحدت آفرین و انسجام ملی گردید، از سوی دیگر دشمن را در یک بن بست تصمیم گیری و سیاست بازی قرار داد.

ما نمایندگان ملت ایران ضمن تشکر از پیشنهاد ریاست محترم قوه قضائیه، از این تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی و آرزوی توفیقات و طول عمر با عزت برای ایشان داشته و با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از ملت عزیز درخواست حضور حماسی در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را داریم.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

نظر شما