شناسهٔ خبر: 58632710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر کار: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور به ثمر نشست

سبزوار- ایرنا- معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸۰ طرح تعاونی در کشور همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی آماده بهره برداری شده است که رونق اشتغال و تولید را به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی مسکنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: این تعداد طرح تعاونی با این حجم چشمگیر برای نخستین بار در سالیان اخیر به ثمر نشسته است.

وی افزود: برای اجرای این طرح های تعاونی، ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است که با افتتاح این طرح ها ۱۶ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به رشد تعاونی ها در دولت سیزدهم گفت: هم اینک زمینه ایجاد یک میلیون و ۸۴۷ هزار فرصت شغلی در تعاونی های کشور فراهم شده است.

مسکنی با اشاره به نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال و کسب درآمد گفت: بر مبنای برنامه ششم توسعه، سهم بخش تعاونی باید ۲۵ درصد باشد، که اکنون هنوز فاصله زیادی با تحقق آن داریم.

معاون تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفری یکروزه به شهرستان سبزوار، ضمن شرکت در آیین یادواره ۸۰۰ شهید جامعه کارگری سبزوار، با فعالان حوزه تعاون این خطه دیدار کرد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما