شناسهٔ خبر: 58632066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرلشکر باقری: در ساعات آینده یک پرده گفته نشده از قدرت نیروی هوایی ارتش رسانه‌ای می‌شود

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رژیم صهیونیستی امروز تهدیداتی را مطرح می‌کند، اما به خوبی می‌داند قدرت اعمال هیچ‌گونه تهدیدی را ندارد و در میان کشور‌ها و ملل محور مقاومت محاصره شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزای دانشجو، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (سه‌شنبه 18 بهمن) در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح که در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: روز به روز وحدت، برادری و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح ارتقاء و افزایش پیدا کرد و امروز در بهترین وضعیت از دوستی و برادری و همکاری و هم افزایی بین سازمان‌های نیرو‌های مسلح هستیم.

سرلشکر باقری با اشاره به خودکفایی دفاعی کشورمان بیان کرد: قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی به حدی بود که فقط 5 درصد از تجهیزات در داخل تولید می‌شد. اما، امروز بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و تسلیحات نیرو‌های مسلح در داخل تولید و به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: خودکفایی نیرو‌های مسلح امروز در نقطه‌ای قرار دارد که کشوری که روزی از داشتن کوچک‌ترین تجهیزات محروم بود، تجهیزات و تسلیحات تولید آن درخواست کننده‌های فراوانی در جهان پیدا کرده است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تهدیدات صهیونیست‌ها علیه کشورمان تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی امروز تهدیداتی را مطرح می‌کند، اما به خوبی می‌داند که قدرت اعمال هیچ‌گونه تهدیدی را ندارد و در میان کشور‌ها و ملل محور مقاومت محاصره شده است که این موضوع نیز از برکات انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب است و روز به روز این قدرت نابودی این رژیم را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داد: مسیر قدرت افزایش حوزه دفاعی و بازدارندگی قدرت و توان در حال ادامه است و واحد‌های انتظامی و امنیتی ما امنیت مثال‌زدنی را برای کشور در مرز‌ها و داخل برقرار کردند. نیرو‌های مسلح بر اجرای ماموریت ذاتی خود در دفاع از زمین، هوا و دریا و برقراری امنیت در مرز‌ها و سراسر کشور با تمام توان خود حرکت می‌کنند و تلاش دارند که هیچ‌گونه کاستی در این زمینه وجود نداشته باشد

در حال تکمیل...

نظر شما