شناسهٔ خبر: 58630940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«جنگل پرتقال» صدرنشین فروش فیلم فجر در مازندران

ساری - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به استقبال علاقمندان به حوزه فیلم و هنر در استان گفت: از میان ۲۰ فیلم اکرانی در نظر گرفته شده در جشنواره فیلم فجر مازندران تاکنون «جنگل پرتقال» پرفروش ترین فیلم در این استان را به خود اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

حسین جوادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکران فیلم‌های سینمایی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در مازندران، از ۱۷ بهمن آغاز تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در سینما سپهر ساری ادامه دارد و تاکنون ۳۰۰ بلیط فیلم جنگل پرتقال خریداری شده است.

وی ادامه داد : از ۲۴ فیلم اکران شده درجشنواره بین المللی فیلم فجر در تهران ۲۰ فیلم در مازندران به اکران گذاشته می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر در مازندران با فیلم " آه سرد" از روز گذشته در سینمای سپهر ساری آغاز شده است، افزود:روزانه در سه نوبت ساعات ۱۶، ۱۸و ۲۰ اکران این فیلم های انجام می شود.

وی جدول اکران ها با روزی ۳ سانس در ساعات ۱۶، ۱۸ و ۲۰ نهایی شده است، افزود: امکان تهیه بلیت‌ به صورت برخط (آنلاین) فراهم شده است و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت های آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیکت (irantic.com) و گیشه۷ (gisheh۷.ir) نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

جوادی قیمت بلیت برای هر عنوان فیلم را ۳۵هزار تومان عنوان کرد و گفت: در برگزاری این جشنواره استانی سعی شده تا فیلم های رده بالا جشنواره کشوری در سینما سپهر ساری به نمایش گذاشته شود که فیلم‌های سینمایی "جنگل پرتقال"، "چرا گریه نمی‌کنی؟ "، "در آغوش درخت"، "هفت بهار نارنج"، "سرهنگ ثریا"، "یادگار جنوب"، "شماره ۱۰"، "روایت ناتمام سیما"، "عطرآلود"، "هایپاور"، "هوک"، "اتاقک گلی"، "بعد از رفتن"، "آنها مرا دوست داشتند"، "وابل"، "گل‌های باوارده"، "پرونده باز است"، "غریب"، "کاپیتان و آه سرد" از جمله این فیلم‌ها است که طی هفت روز به روی پرده می‌رود.

وی با اشاره به اعلام با تاخیر برنامه اکران فیلم ها در جشنواره فیلم فجر در مازندران افزود: این موضوع باعث شد تا در روز نخست تا حدودی بر میزان خرید بلیت و حضور علاقمندان به هنر هفتم تاثیر بگذارد.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اکنون با مشخص شدن فیلم های اکرانی در این جشنواره و اطلاع رسانی در خصوص طریقه خرید بلیت ها توانسته است تا حدودی در جلب و جذب افراد برای خرید بلیت و دیدن فیلم ها تاثیر بگذارد.

براساس برنامه اعلامی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روز گذشته و در نخستین روز اکران فیلم های فجر در مازندران "آه سرد" و " هفت بهارنارنج "در سینما سپهر ساری اکران شد و امروز سه شنبه در روز دوم اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در این استان، فیلم های "چرا گریه نمی کنی؟ " در سانس های ساعت ۱۶ و ۲۰ و "هوک" در سانس ساعت ۱۸ اکران می شود.

نظر شما