شناسهٔ خبر: 58630360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مدیرکل ورزش مازندران: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی مختلط گزارش شده / در صورت اثبات تخلف، برخورد جدی می‌کنیم

عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در استان خبر داد و گفت: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفان برخورد می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در استان خبر داد و گفت: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفان برخورد می‌شود.

عادل عالیشان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش سطح نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان اظهار کرد: ۲ هزار و ۴۵۳ باشگاه فعال مجوزدار داریم، اما هنوز برخی باشگاه‌ها فاقد مجوز هستند و این اشخاص تنها تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان درباره فعالیت باشگاه‌ها در سطح استان گفت: سهم عمده‌ای از فعالیت ورزش استان به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات زیادی را به جامعه ورزش ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: با همکاری نهادهای نظارتی پیگیر وضعیت باشگاه‌ها هستیم. ضمن اینکه باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان سال برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوز با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف گفت و خاطرنشان کرد: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده است که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفان برخورد می‌شود.

عالیشان افزود: در این راستا، تیمی از بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه‌های ذیربط از باشگاه‌های ورزشی بازدید خواهند کرد و در صورت اثبات تخلف، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما