شناسهٔ خبر: 58630249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه قدس گیلان:

مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر چیزی باعث شکست دشمن می شود

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه طراحی دشمن در اغتشاشات اخیر دقیق ولی محاسبه‌اش غلط بود، گفت: مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر چیزی باعث شکست دشمن می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محمد عبدالله پور - فرمانده سپاه قدس گیلان- عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ بهمن) در گردهمایی و میثاق با ولایت بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، گروه های جهادی، گردان سایبری و ارکان صالحین، مسئولین شهرستان آستانه اشرفیه که در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امام خمینی(ره) سکاندار انقلاب است.

 

وی گفتمان امام خمینی(ره) را برگرفته از مکتب الهی اسلام دانست که  توانست عظیم ترین تحول قرن را رقم بزند و ادامه داد: اکنون مقام معظم رهبری که خود تربیت یافته همان مکتب است سکانداری انقلاب اسلامی را به عهده دارند و به خوبی توانسته اند این انقلاب را به چهل و چهارمین سالگی برسانند.

 

 عبدالله پور افزود: اگر گوش به فرمان ولایت باشیم از مشکلات سربلند بیرون خواهیم آمد.

 

وی همچنین بسیج را باطل السحر هر جادوی دشمن عنوان کرد و اذعان داشت: حضور مردم در میدان و حفظ انقلاب مهمترین وظیفه بسیجیان است.

 

عبدالله پور اذعان کرد: دشمن درصدد ثابت کردن عدم کارایی نظام است اما با گوش سپردن به فرمان رهبری و تبعیت از ولایت نقشه های دشمن نقش برآب می شود.

 

وی یکی از برکات انقلاب و فرمان امام خمینی(ره) را تشکیل قرارگاه خاتم عنوان کرد و گفت: قدرت این قرارگاه مردم هستند و ما با جمله «می توانیم» تمام زیر ساخت های کشور را انجام دادیم.

 

عبدالله پور با تاکید به اینکه بسیجیان با کار تمیز، فضاسازی فرهنگی و جذب مردم، باعث عدم سقوط کشور می شوند کرد و گفت: دشمن نظام جهانی را برای ساخت تمدن  برهم می ریزد و می خواهد مردم را از انقلاب جدا کند از این رو عدم همکاری مردم با دشمن طراحی آنان را برهم می زند.

 

وی همچنین به اغتشاشات اخیر اشاره و اظهار کرد: رفع شبهه لازمه ارتباط با مردم است و دشمن از همین مسیر روی مغز و فکر افراد بالاخص جوانان کار می کند تا ثابت کند که نظام جمهوری اسلامی کارایی لازم را ندارد اما مردم ما روی نقاط قوت دست گذاشته اند.

 

عبدالله پور، طراحی دشمن را دقیق و محاسبه دشمن را در حوادث اخیر غلط دانست و گفت: مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر چیزی باعث شکست دشمن می شود و از این رو برای حفظ انقلاب و ناامیدی دشمن می بایست  مشارکت در راهپمایی۲۲ بهمن را افزایش داد.

 

حمید یحیی‌پور - فرمانده سپاه آستانه اشرفیه- نیز در این مراسم با بیان اینکه قریب به اتفاق همه شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت و.. همرزم با سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه استان بودند گفت: همه ما با هم در حال طی کردن ماموریت های این انقلاب و نظام هستیم.

 

وی با تاکید به اینکه یکبار دیگر با هم عهد می بندیم که با شکوهتر از تمام 22 بهمن ماه های چهل و چهار سال گذشته، امسال در روز یوم الله به میدان بیاییم و شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل سر دهیم افزود: ما 10 هزار نفر را در آستانه اشرفیه برای میثاق با ولایت در روز 22بهمن پای کار می آوریم.

 

گفتنی است، در پایان مراسم از ۱۳۸ فرمانده پایگاه آستانه تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/165

نظر شما