شناسهٔ خبر: 58630225 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

بررسی بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی فرسوده آغاز شود

مهشید جعفری معظم

عضو شورای شهر تهران گفت: بسیاری از مراکز آموزشی نیز فرسوده هستند و بهتر است حداقل یک تیم تشکیل شود که با اولویت مجتمع‌های مسکونی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی، میزان فرسودگی را مشخص کنند.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرنگار مهر، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه باید تلاش کنیم در ساخت و سازهای جدید تهران اصول شهرسازی را رعایت کنیم گفت: همچنین شناسایی ساختمان‌های ناایمن در بعد سازه‌ای را هم باید در دستور کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: در زلزله ترکیه چند بیمارستان فرو ریخت و چندی پیش نیز متوجه شدیم که یک مرکز درمانی در منطقه ۱۲ به دلیل پیگیری‌های شهرداری توسط وزارت بهداشت به دلیل فرسودگی بیش از حد پلمب شد.

امانی گفت: بسیاری از مراکز آموزشی نیز فرسوده هستند و بهتر است حداقل یک تیم تشکیل شود که با اولویت مجتمع‌های مسکونی، مراکز آموزشی و مراکز درمانی، میزان فرسودگی را مشخص کنند.

مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر گفت: در زلزله منجیل عده‌ای از مصدومان به بیمارستان منتقل شدند اما زلزله دوم که آمد بیمارستان فرو ریخت و عده‌ای در همان بیمارستان کشته شدند. در حالیکه آن بیمارستان نیز نوساز بود

نظر شما