شناسهٔ خبر: 58630076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ششمین روز از دهه فجر:

بهره برداری از هفت پروژه دهه فجر در شلمان و سه واحد تولیدی در لنگرود

هفت پروژه شهرداری شلمان با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و سه واحد تولیدی در ششمین روز از دهه فجر در لنگرود به بهره برداری رسید

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، همزمان با ششمین روز از دهه‌مبارک فجر هفت پروژه شهرداری شلمان و طرح های اشتغالزایی بهزیستی شهرستان با حضور فرماندار لنگرود و دیگر مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

محمد رضا جلالی - فرماندار شهرستان لنگرود- در این مراسم پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را بیانگر عظمت دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد:  دهه فجر  یادآور انسجام، اتحاد و همدلی مردم و  رشادت ها و پایمردی های ملت شریف ایران در برپایی حکومت الهی و مردمی است.


فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه صعود چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی ایران را نباید نادیده بگیریم، افزود: انقلاب اسلامی همانند شجره طیبه ای است که میوه های ایستادگی چهل و چند ساله آن به صورت عزت ملت، سربلندی سیاسی، پیشرفت ها و نوآوری ها در عرصه های علمی و اقتصادی و کوتاه نیامدن در مقابل استکبار جهانی است و  امروز به عنوان الگویی برای ملل دنیا و در راس هرم مقاومت در منطقه مطرح است.


گفتنی است، هفت پروژه شهرداری شلمان با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که بازسازی و لایروبی دریاچه مصنوعی پارک‌ملت (فاز اول) به‌مساحت ۴ هکتار با اعتبار یک‌میلیارد تومان، آسفالت معابر به متراژ ۱۱ هزار و ۸۰۰ متر مربع با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان. ، تجهیز زمین ورزشی بالا قاضی محله با اعتبار بک میلیارد تومان، لایروبی استخر بالا قاضی محله با اعتبار یک میلیارد تومان، ساخت و تجهیز زمین ورزشی بالاخره با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان، احداث آبراه بتنی کشاورزی ( لاینینگ) با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و ساماندهی آب‌های سطحی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از جمله این‌ پروژه هاست.


اداره بهزیستی شهرستان لنگرود نیز در سال جاری از پانزده میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات تبصره ۱۶،  ۱۳ میلیارد تومان جهت ایجاد اشتغال ۱۵۹ نفر از مددجویان تحت پوشش پرداخت کرد که در ششمین روز از دهه مبارک فجر سه واحد تولیدی با تسهیلات هر کدام ۱۰۰ میلیون تومانی به بهره برداری رسید.

پایان پیام/167

نظر شما