شناسهٔ خبر: 58626572 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سردار صفوی :

گام دوم انقلاب را باید جوانان به پیش ببرند

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ۱۰۰ هزار عضو هیات علمی و سه میلیون دانشجو داریم که می‌توانیم با استفاده از دانش این فارغ التحصیلان ، کشور را با موفقیت پیش ببریم.

صاحب‌خبر -

گام دوم انقلاب را باید جوانان به پیش ببرندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما سردار صفوی در آئین نکوداشت مقام علمی او در مرکز همایش‌های شهید چمران برگزار شد گفت: اگر در زمان قاجار بودیم اوضاع چه می‌شد؟ باید اکنون افتخار کنیم که زیر پرچم اسلام قرار داریم؛ نسل اول انقلاب خیلی زحمت کشیده و طی ۴۴ سال گذشته تلاش زیادی کرده و این انقلاب را به اینجا رسانده لذا گام دوم انقلاب را باید جوانان به پیش ببرند.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه آنچه که تاکنون آموخته‌ام را خالصانه برای آموزش جوانان بکار می‌برم ادامه داد: چنانچه علم را کاربردی کنیم می‌توانیم به اوج شکوفایی تمدن اسلامی برسیم، زیرا ما ۱۰۰ هزار عضو هیات علمی و سه میلیون دانشجو داریم که می‌توانیم با استفاده از دانش این فارغ التحصیلان که اگر کاربلد باشند، کشور را با موفقیت پیش ببریم.
استاد دانشگاه تربیت مدرس در ادامه با اشاره به اقدام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عفو زندانیان گفت: بنده از فرمانی که ایشان در مسائل اخیر صادر کردند تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد رهبری دارای رأفت و حکمت و فکر راهبردی هستند، زیرا با این‌حکم توطئه دشمنان را در فضای مجازی با شکست مواجه ساخت هر‌چند حوادث اخیر نشان داد در فضای مجازی از دشمنان شکست خوردیم، ولی می‌توانیم در آینده در این عرصه هم پیروز شویم و دشمنان را با شکست مواجه سازیم.
سردار صفوی با تاکید بر اینکه رهبری با این فرمان ملت را خوشحال کردند، بیان داشت: امیدوارم مردم در ۲۲ بهمن امسال جواب کسانی که می‌گفتند داریم انقلاب می‌کنیم را بدهند هر چند مشکلاتی داریم.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان این که همانگونه که اکنون این انقلاب برای همه ملت‌ها الگو است امیدواریم دانشجویان و اساتید ما هم برای جهانیان الگو شوند خاطر نشان کرد: اروپایی‌ها ۴۰۰ سال است دولت سازی کرده اند، درحالی که ما ۴۰ سال است که تشکیل دولت داده ایم البته ما در آینده توانمندی‌های بیشتری را به دست خواهیم آورد، چون پایه حکومت ما بر اساس مردم است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین گفت: اگر آمریکایی‌ها حاج قاسم را به شهادت می‌رسانند به دلیل شکست استراتژیکی است که از ایران خورده اند ؛ در واقع یکی از عوامل شکست آن‌ها در افعانستان ایران بود و این هم موضوعی است که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها ، می‌دانند.
آئین نکوداشت مقام علمی سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و استاد دانشگاه تربیت مدرس عصر دوشنبه در مرکز همایش‌های شهید چمران برگزار شد.

نظر شما