گروه دانشگاه خبرگزاری فارس _ در این قسمت از میز دانشجو میخواهیم در مورد دریافت پشتیبانی در آموزشیار توضیح دهیم.
دانشجویان میتوانند از دو مسیر به پشتیبان آموزشیار متصل شوند.
مسیر اول:
۱- در صفحه نخست آموزشیار، روی یکی از این دو گزینه کلیک کنید.
۲- به این صفحه هدایت میشوید.
گزینه پائین: اگر با وب هستید روی این گزینه کلیک کنید تا وارد آیگپ نسخه وب به پشتیبانی وصل شوید.
گزینه بالا: شناسه amoozeshyar-support-bot@ در آیگپ پیام دهید.
۳- اطلاعاتی که ربات از شما میخواهد را وارد کنید، سپس با نوشتن مشکل خود، ربات به شما کد رهگیری میدهد و کارشناسان آموزشیار را در اولین فرصت آن را برسی خواهند کرد و میتوانید نتیجه آن را از گزینه پیگیری درخواست مشاهده کنید.
مسیر دوم:
۱- هنگامی که در پیام رسان آیگپ هستید، روی گزینه « آیلند» کلیک کنید و سپس روی نماد دانشگاه کلیک کنید.
۲-در این صفحه روی گزینه « مرکز پشتیبانی» کلیک کنید به ربات مربوط متصل شوید.
ضمنا میتوانید از سایر امکانات این صفحه هم بهره ببرید.
پایان پیام/
نظر شما