شناسهٔ خبر: 58625589 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

حمایت همه‌جانبه از تولید منجر به رشد اقتصادی خواهد شد

کوچکی‌نژاد گفت: تولید همیشه رشد اقتصادی را به همراه دارد که البته به خودی‌خود رشد پیدا نمی‌کند، بلکه نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد.

صاحب‌خبر -

«جبار کوچکی‌نژاد» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص لزوم رشد اقتصادی کشور و خارج شدن مردم از فشار تورمی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روی موضوعات بسیار خوبی که گلوگاه‌های رفع بحران‌های کشور هستند سیاست‌گذاری می‌کنند. اما متأسفانه ما در حوزه اجرا معمولاً اشکالاتی داریم.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: تولید همیشه رشد اقتصادی را به همراه دارد که البته تولید به خودی‌خود رشد پیدا نمی‌کند، بلکه نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد، معتقدم در این حوزه راه را باید برای بخش خصوصی آزاد کنیم، زیرا محور تولید در هر کشوری بخش خصوصی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت همواره در حوزه تولید ناموفق عمل کرده است، بر همین اساس هم دولت باید در واگذاری کارخانه‌جات و خصوصی‌سازی بیشتر تلاش کند، ضمن اینکه هفت الی هشت همت نقدینگی که در اختیار بخش خصوصی وجود دارد، باید با کنترل دولت برای حوزه تولید مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: دانش‌بنیان‌ها یک مرجع کیفیت تولید بالا در کشور هستند  و ما اگر می‌خواهیم تولیمان صادراتی باشد باید حتماً تولید دانش‌بنیان را اولویت قرار دهیم، زیرا فقط در اینصورت می‌توانیم ارزان و با کیفیت بالا محصولات مختلف را تولید کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما