شناسهٔ خبر: 58625461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

۴۴ سال افتخار/ رئیس شورای اسلامی شهر کرج:

انقلاب اسلامی فصل نوینی در تاریخ ایران و جهان است

«قاسم‌پور» انقلاب اسلامی را فصل نوینی در تاریخ ایران و جهان برشمرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها بر تاریخ کشور که بر تاریخ جهان اثرگذار بود.

صاحب‌خبر -
«علی قاسم‌پور» رئیس شورای اسلامی شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، پیروزی انقلاب اسلامی را یک شکست بزرگ برای استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی هرگز تصور نمی‌کرد رژیم دست نشانده پهلوی با آن همه سلاح غربی و مستشار آمریکایی از مردمی که تنها سلاح‌شان ایمان و رهبری امام خمینی (ره) بود شکست بخورد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر  اینکه انقلاب اسلامی منشاء تحولات بزرگی در دنیا بوده است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی جبهه استکبار در دنیا تضعیف شد و ایران اسلامی به امید آزادگان جهان تبدیل شد.
 
وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در پرچمداری جهان اسلام؛ ادامه داد: جمهوری اسلامی به جنبش‌های اسلامی در دنیا اعتبار بخشید و مساله‌ی فلسطین را به یکی از اولویت‌های جهان اسلام تبدیل ساخت.
 
قاسم‌پور با بیان اینکه کشورهای عربی تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی چند مرتبه از رژیم صهیونیستی شکست خورده بودند و به نوعی مساله فلسطین را تمام شده تلقی می کردند، عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهانی به نفع مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تغییر کرد و رژیم صهیونیستی که تا آن تاریخ دست بالا را در معادلات سیاسی و نظامی در منطقه داشت امروز در منطقه منفعل شده و به بن بست رسیده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه شکست و خروج خفت بار آمریکا از منطقه غرب آسیا را یکی دیگر از دست‌آوردهای پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و متذکر شد: آمریکا با هزینه و تبلیغات فراوان به دو کشور عراق و افغانستان با هدف محاصره ایران لشگر کشی کرد اما پس از دو دهه با خفت و میلیاردها دلار هزینه از این دو کشور خارج شد.
 
قاسم‌پور با تاکید بر اینکه امروز دنیای استکبار به واسطه قدرت ایران اسلامی دست به عصا حرکت می‌کند و قدرت گذشته را ندارد؛ اضافه کرد: مهمترین علت دشمن نظام استعماری - استکباری غرب با انقلاب اسلامی به خطر افتادن منافع شیطانی آنها توسط ایران اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم؛ یادآورشد: امروز به واسطه رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و برکات انقلاب اسلامی ایران اسلامی در حال عبور از سد فناوری‌های پیشرفته و تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه استکبار جهانی علاقه‌ای به آگاهی مردم از دست‌آوردهای نظام اسلامی نداردف خاطرنشان کرد: رسانه‌های استکباری مدعی آزادی بیان، دست‌آوردهای انقلاب اسلامی را سانسور می‌کنند و این وظیفه ملی و دینی ماست که این دست‌آوردها را بازتاب دهیم و با حضور پرشور خود در صحنه به ویژه در راه پیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر دشمن را نا امید سازیم.
 
انتهای پیام/

نظر شما