شناسهٔ خبر: 58621918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه دزفول:

زنده نگه‌داشتن ایام دهه فجر یک‌ وظیفه اصلی و همگانی است

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: یکی از وظایف اصلی و همگانی آحاد مردم زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان یکی از وظایف اصلی و همگانی آحاد مردم را زنده نگه داشتن ایام الله دانست و اظهار کرد: یکی از مهمترین عرصه‌های درگیری مؤمنین و منافقان زنده نگه داشتن ایام الله است چراکه دشمنان اعتقادی به ایام الله ندارند و برای فراموشی این ایام تلاش می‌کنند.

 

امام جمعه دزفول، با بیان اینکه دشمن سعی دارد دستاوردهای نظام را محو و رژیم شاهنشاهی را بزک‌ کند که باید مراقب این جنگ نرم باشیم، افزود: دشمن نمی‌تواند دست قدرت الهی را ببیند لذا از حقایق عقب می‌افتد و به تعبیر حضرت آقا دچار خطای محاسباتی می‌شود.

 

وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از فراموشی یوم الله، اضافه کرد: یوم الله در عزم و اراده ملت اثرگذار و نقش آفرین است؛ ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر درس خوبی به دشمن می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام قاضی، با اشاره به سالروز رحلت آیت الله قاضی امام جمعه فقید دزفول، تصریح کرد: این عالم همانند حضرت امام به هدف خود و انقلاب اسلامی ایمان داشت؛ همه ما نیز باید به اهداف الهی و آرمان‌های انقلاب ایمان راسخ داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه آیت الله قاضی انسانی وارسته بود و می‌تواند الگویی برای مسئولان و مردم باشد، اذعان کرد: مسئولان در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌ها نترسند و گاه مانند آیت الله قاضی از آبروی خود برای مصلحت نظام و انقلاب مایه بگذارند.

 

امام جمعه دزفول، با اشاره به تحریم‌های اخیر غربی‌ها و اروپایی‌ها علیه اشخاص و نهادهای ایران، عنوان کرد: اروپایی‌ها همچنان دچار خطای محاسباتی هستند.

 

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها غلام حلقه به گوش رژیم صهیونیست‌ها و نوکر آمریکا شده‌اند، ابراز کرد: اروپا راهی برای بازگشت از این باتلاقی که ایجاد می‌کند، بگذارد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی، با اشاره به حمله تعدادی ریزپرنده به یک مرکز نظامی در اصفهان، بیان کرد: دشمن منتظر پاسخ ایران به این ترقه بازی باشد چراکه دوران بزن در رو تمام شده است.

 

وی یاد آور شد: ضد انقلاب و رژیم صهیونیستی خیلی تهدید می‌کردند که مراکز نظامی و هسته‌ای ایران را می‌زنند ولی تمام توان آنها همین ترقه بازی بود که هیچ آسیبی هم نزد.

 

پایان پیام/589

نظر شما