شناسهٔ خبر: 58621914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده منطقه پدافندهوایی منطقه مرکزی:

مسئولان نارسایی و مشکلات را به حداقل برسانند

امیرسرتیپ حدادی سامانی گفت:با وجود همراهی مردم و میهن دوستی آنان، مسئولان نارسایی و مشکلات را به حداقل برسانند و به آنان خدمت کنند.

صاحب‌خبر -

 امیرسرتیپ «علی حدادی سامانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به تهدیدهایی که علیه کشورمان وجود دارد، اظهارداشت: منافع زیادی در کشور وجود دارد که بسیاری برای آن برنامه ریزی کرده اند.

 

فرمانده منطقه پدافندهوایی منطقه مرکزی کشور افزود: قدرشناسی از مردم فهیم و نجیب یک ضرورت برای همه مسئولان در رده های مختلف بوده و این ارج گذاری با خدمت بی منت و هدفمند رقم خواهد خورد.

 

وی با اشاره به نارسایی ها وضعف ها، ازجمله معیشت تصریح کرد: همیت و اراده برای بهبود اقتصاد خانواده هالازم و نیازمند قدمم های اساسی می باشد.

 

امیر حدادی، خاطرنشان کرد: دشمن بسیاری از نقاط اصلی کشورما را هدف قرار داده تا به اهداف خود یعنی تجزیه و کسب منفعت برسد و باید نسبت به این مسائل آگاه باشیم.

 

وی نگاه ارتش به کشور و تامین امنیت مردم را جز مولفه های اساسی بیان کرد و اذعان داشت: تقویت آمادگی نظامی و معنوی برای دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی از جمله کارهایی است که ارتش برای کشور انجام داده و مانع از تجاوز دشمن خواهد شد.

 

 فرمانده منطقه پدافندهوایی منطقه مرکزی کشور یادآورشد: مراقب توطئه ها برای تجزیه کشور باشیم که از طریق جنگ ترکیبی و تفرقه درونی دشمن آن را دنبال می کند.

پایان پیام/128

نظر شما