شناسهٔ خبر: 58621756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

دیدار امام جمعه و مسئولان شهرستان آبادان با خانواده های شهدا

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، امام جمعه و مسئولان شهری آبادان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با خانواده های معظم و معزز شهدا دیدار و گفت و گو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروز دوشنبه (۱۷ بهمن) طی آئینی امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه، شهردار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس بنیاد شهید آبادان و جمعی از مسئولان شهری با خانواده های سه شهید دوران دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این آئین از خانواده های شهیدان غلام حسین افراسیابی، عبدالامیر ناصریان و مهدی بیداری تجلیل به عمل آمد.

 

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، در این آئین، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مملکت ما هرچه دارد از برکت خون شهداست.

 

امام جمعه آبادان، عزت، استقلال و اقتدار حال و آینده ملت ایران را مدیون و مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و افزود: نباید از یاد شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها غافل شویم و فراموششان کنیم.

 

وی تصریح کرد: خوشا به حال شهدا و خانواده های آنها چرا که اینها عزیز خداوند متعال هستند؛ شهدا، جانبازان و ایثارگران سندهایی با هویت و مایه افتخار و عزت این نظام اند چراکه اگر این‌ها نبودند اکنون سرنوشت کشور ما نیز به گونه ای دیگر رقم می خورد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان اینکه شهدا به آیات خداوند متعال تاسی کردند و پاداش خود را از پرورگار می گیرند، اضافه کرد: شهدا با خدا معامله کردند و شهادت در راه خدا نیز سعادت می خواهد که نصیب هر کسی نمی شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در برخی روایت ها آمده است که هر شهید در آخرت می تواند بیش از هزار نفر را شفاعت کند.

 

امام جمعه آبادان، دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا را وظیفه مسئولان و مدیران نظام دانست و ابراز کرذ: این وظیفه حداقلی است که بر عهده مسئولین قرار گرفتهدتا با خانواده های شهدا دیدار و از آنها تجلیل کنند.

 

وی تاکید کرد: مملکت ما از شرق و غرب دشمن دارد و حامی نظام ما همین شهدا، ایثارگران و جانبازان و خانواده معظم آنها و ملت شریف ایران هستند و بیشتر از فرزند خود از این میهن اسلامی مراقبت و محافظ و نگهداری می کنند، لذا از خداوند متعال خواستارم بیشتر این توفیق را به ما و بویژه مسئولین عنایت کند تا قدر این خانواده ها بدانیم.

 

پایان پیام/660

نظر شما