شناسهٔ خبر: 58617912 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«عمار الحکیم» خواستار کمک های بین المللی به زلزله زدگان ترکیه و سوریه شد

عمار الحکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق ، امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن) در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و سوریه همبستگی خود را با آسیب دیدگان این زلزله ویرانگر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «ina.iq»، عمار الحکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق ،امروز (دوشنبه 17 بهمن) در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و سوریه همبستگی خود را با آسیب دیدگان این زلزله ویرانگر اعلام کرد.

 

الحکیم در بیانیه‌ای که خبرگزاری عراق آن را منتشر کرد، گفت: ما همبستگی خود را با افراد آسیب دیده در زلزله ای که ترکیه و سوریه را تحت تاثیر قرار داد و موجب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشورها شد،اعلام می‌کنیم.

 

رئیس جریان حکمت ملی عراق افزود: از دولت ها و مردم ترکیه و سوریه می خواهیم که تسلیت مرا بابت تلفاتی که این زلزله بر جای گذاشته است،بپذیرند.

 

 «عمار الحکیم» همچنین گفت: از دولت عراق می خواهم که دست یاری خود را به دو ملت همسایه ترکیه و سوریه بدهد و همچنین از جامعه بین المللی و سازمان های بشردوستانه درخواست دارم که به آسیب دیدگان کمک کنند.

 

گفتنی است،زمین لرزه ای به بزرگی  7.8 ریشتر امروز (دوشنبه 17 بهمن) ترکیه و سوریه را لرزاند که منجر به تلفات و خسارت های بسیار زیاد شد.

 

بر اساس گزارش های دریافت شده تا کنون تعداد قربانیان زلزله در کشورهای سوریه و ترکیه به حدود یک هزار و 600 نفر رسیده است.

پایان پیام/7

نظر شما