شناسهٔ خبر: 58615987 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در نمایشگاه فناوری‌های فضای مجازی

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی، دستاوردهای دیجیتالی حوزه مسجد را معرفی می کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای  ) فهما )، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی که جلوه‌ای از هم‌افزایی دو نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، با هدف حمایت از توسعه کسب و کارها، شناخت الگوهای موفق، معرفی آخرین دستاوردها، شناخت ظرفیت‌ها و تعامل کسب و کارها با حاکمیت شب گذشته(17 بهمن) در مصلای امام خمینی تهران گشایش یافت.

 

خدمات زیرساخت محتوا، کسب و کارهای دانش بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، زنان، خانواده و سبک زندگی، فناوری‌های محتوا و خدمات، خدمات دیجیتال دستگاه ها، سازمان ها و نهادها، سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، کودک، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، سکوهای ارائه محتوا و خدمات، تولید کنندگان محتوا، بازی‌های جدی و استریمرها، بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز با حضور در این نمایشگاه خدمات مختلفی را از جمله معرفی زیست بوم مجازی بچه های مسجد، ارائه سامانه های تحت وب، معرفی تولیدات فضای مجازی استان خراسان رضوی، ارائه 50 اثر تولیدی کانون ها در حوزه دیجیتال و معرفی دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه فضای مجازی را با قالب پوستر و موشن گرافیک به مخاطبان عرضه می کند.

 

گفتنی است، غرفه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در، ورودی 17 راهروی سمت راست،  از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در شبستان مصلای امام خمینی(ره) دایر است.

پایان پیام/9

نظر شما