شناسهٔ خبر: 58613621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شانس فرهاد مجیدی برای هدایت تیم ملی کم شد!

۲۳ بهمن قرار است اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در شهر چوار به منظور انتخاب سرمربی برای تیم ملی با هم صحبت کنند.

صاحب‌خبر -

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در آستانه برگزاری نشست اعضای هیات رئیسه در شهر چوار از تمایل فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی داخلی خبر داده است، با این حال پیش بینی می شود در صورت طرح نام فرهاد مجیدی به عنوان یکی از گزینه های مربیگری تیم ملی، بعضی ها به این انتخاب از خود رغبت نشان ندهند؛ به این خاطر که نتایح خوب فرهاد مجیدی به همراه تیم اتحاد کلباء رو به افول است تا جایی که بحث برکناری وی هم شایعه شده است.

البته مطر الزعابی، نائب رئیس باشگاه اتحاد کلبا نسبت به این شایعه یا بهتر است بگوییم خبر واکنش نشان داد و گفت: «اینکه می‌گویند تیم بد شانس است و یا بد نتیجه گرفته است را باور ندارم. تیم ما نتایج خوبی کسب کرده است. قطعا در دیدارهای بعدی نتایج بهتر خواهد شد.‌ وظیفه ما حمایت از بازیکنان و کادر فنی چه به هنگام شکست و چه به هنگام پیروزی است و به حمایت خود ادامه خواهیم داد.»

جالب اینجاست چندی پیش یکی از خبرنگاران اماراتی فرهاد مجیدی را برای هدایت تیم ملی فوتبال امارات پیشنهاد داده بود اما فدراسیون فوتبال ترجیح داد نسبت به این پشنهاد از سوی خبرنگار واکنشی نشان ندهد.

اتحاد کلباء این هفته هم با دو گل در لیگ برتر امارات شکست خورد و دیگر جز تیم های بالای جدول به حساب نمی آید و تا رده هشتم جدول سقوط کرده است. در چنین شرایطی طبیعی است اعضای هیات رئیسه خیلی راغب به انتخاب فرهاد مجیدی نباشند. به خصوص که این مربی در ابتدای راه است.

نظر شما