شناسهٔ خبر: 58613542 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

دومین محموله اقلام امدادی کمیته امداد استان تهران به مناطق زلزله زده «خوی» ارسال شد

پرپنچی گفت: دومین محموله اقلام امدادی کمیته امداد با مشارکت اداره کل اموال تملیکی به مناطق زلزله زده «خوی» ارسال شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدابوالفضل پرپنچی» مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام ارسال کمک برای مردم زلزله زده خوی، اظهار داشت: دومین محموله اقلام امدادی کمیته امداد استان تهران با مشارکت اداره کل اموال تملیکی به مناطق زلزله زده «خوی» ارسال شد.

پرپنچی افزود: این محموله شامل ۲۴ هزار و ۱۶۰ سوپ پوشاک با یک دستگاه تریلی به ارزش بیش از دو میلیارد تومان به آذربایجان غربی ارسال شد.

پرپنچی بیان کرد: اولین محموله اقلام امدادی کمیته امداد استان تهران به زلزله زدگان آذربایجان غربی شامل بخاری، بخاری برقی، پتو، البسه گرم و سایر تجهیزات گرمایشی که به مناطق متأثر از زلزله ارسال شده بود که با دو دستگاه کامیون در ساعات اولیه به آذربایجان غربی ارسال شده بود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان تهران فراخوانی را برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ارائه کرده و سعی بر این است تا کمک‌های نقدی برای تهیه اقلام ضروری به زلزله‌زدگان جمع‌آوری شود.

وی، گفت: اگر سایر نهادها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بخش خصوصی برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود بخواهند کمک ویژه‌ای به آسیب دیدگان زلزله خوی داشته باشند، آماده دریافت این کمک‌ها هستیم.

پرپنچی با اعلام روش‌های کمک به مردم زلزله زده آذربایجان غربی، اظهار کرد: مردم خیر می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ کمک‌های خود را برای مردم زلزله زده خوی واریز کنند؛ شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵_۰۲۱ و درج عدد ۱۷ و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سرتاسر استان از دیگر روش‌های پرداخت کمک‌های مردم به زلزله زدگان خوی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما