شناسهٔ خبر: 58613449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل:

اصولی ترین «جهاد تبیین» را حضرت زینب (س) انجام داد

حجت الاسلام ستوده گفت: اصولی ترین «جهاد تبیین» را حضرت زینب (س) انجام داد و دسیسه منافقانه دستگاه بنی امیه را برملا کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدی ستوده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: خردمندی یکی از شاخصه های سیره حضرت زینب (س) بود که از وی شخصیتی والای در طول تاریخ جهان اسلام ساخت و توانسته واقعه عاشورا را برای همیشه در تاریخ اسلام ماندگار نگه دارد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: دشمنان آن زمان نیز مثل امروز محاسبات درستی از قدرت مومنان و اهل ایمان نداشتند و نمی دانستند که فرهنگ ایثار و شهادت زمینه پایداری و پاسداری از حریم اسلام و قرآن خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: «جهاد تبیین» از زبان حضرت زینب (س) جاری شد تا سیره امام حسین (ع) و یارانش و دلایل وقوع حادثه کربلا به خوبی روایت شود و برای همیشه در طول تاریخ ماندگار شود.

 

حجت الاسلام ستوده اضافه کرد: اصولی ترین «جهاد تبیین» را حضرت زینب (س) انجام داد و دسیسه منافقانه دستگاه بنی امیه را برملا کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: نگاه مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» با اتکا به سیره ائمه اطهار (ع) است و اگر می خواهیم اسلام ناب محمدی را در جامعه بسط و گسترش دهیم باید ادامه دهنده راه ائمه معصومین (ع) باشیم.

 

حجت الاسلام ستوده تاکید کرد: «جهاد تبیین» می تواند حرکت بزرگی برای بیداری اسلامی و گسترش تمدن نوین اسلامی باشد و فتنه های شیطانی استکبار را در همه زمینه ها خنثی کند.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: حضرت زینب (س) نشان داد که نقش زنان در روشنگری و تبیین معارف دینی و اسلامی بسیار حائز اهمیت است و برای همین دشمنان می خواهند بین انقلاب و زنان فاصله ایجاد کنند اما یقیناً شکست خواهند خورد.

 

 

 

 

پایان پیام/365

نظر شما