شناسهٔ خبر: 58613436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خبر داد:

مسجد جوادالائمه قزوین میزبان محفل انس با قرآن کریم

رحیمی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور قاریان ممتاز استانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

علی رحیمی- مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص برگزاری محفل انس با قرآن توسط کانون جوادالائمه گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و با حضور قاریان ممتاز استانی محفل انس با قرآن کریم در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین داد: در این محفل قرآنی قاریان ممتاز استانی حجت الاسلام سید حسن بابایی و حسین خلیلی تلاوت قرآن خواهند داشت و همچنین در این مراسم از نوجوانان فعال مسجدی تقدیر خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم با مشارکت کانون فرهنگی هنری جوادالائمه، هیئت حضرت جوالائمه (ع) و پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن پور دوشنبه هفدهم بهمن ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جوادالائمه قزوین واقع در خیابان راه آهن برگزار خواهد شد.

 

رحیمی در ادامه با اشاره به برنامه های کانون جوادلائمه در ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: برپایی ایستگاه صلواتی، پخش فیلم ها و مستندات انقلابی در مسجد، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نشست بصیرتی از جمله برنامه های این کانون در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی یادآور شد: همچنین برگزاری جشن انقلاب در شب بیست و دوم بهمن ماه همراه با نوارفشانی و شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن از اهم برنامه های کانون جوادالائمه در این ایام است.

پایان پیام/293

نظر شما