شناسهٔ خبر: 58613434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شیروان، میزبان محفل انس با قرآن کریم شد

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، محفل انس با قرآن کریم در شهرستان شیروان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام کاظم حریف -مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور مردم و قاریان شهرستان در محل مسجد جامع و همچنین با حضور قاری برجسته کشوری، حمید شاکرنژاد و حافظ کل قرآن کریم، محمدرضا جعفرزاده از مشهد مقدس برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه نیاز به تبیین سبک زندگی قرآنی دارد.

 

حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: هر زمانی که موفق به ارائه این مدل به‌ صورت تمام و کمال شویم، علاوه بر ارتقای سطح زندگی، در مقابل هرگونه از توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون خواهیم ماند.

 

وی با اشاره به ابعاد متعدد جنگ نرم بیان کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی در جامعه وجود دارد که قابل مقایسه با داده‌های دشمنان نیست و باید با برنامه‌ریزی صحیح و در نظر گرفتن ظرافت‌ها با چاشنی ابتکار از این موقعیت در تقویت فرهنگ اسلامی استفاده کنیم.

 

وی با تقدیر از حضور مردم از این برنامه معنوی، اضافه کرد: حضور و مشارکت مردمی در برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی هم در کوتاه‌مدت و هم درازمدت تأثیرات مثبت فراوانی بر جامعه خواهد داشت.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان تصریح کرد: هرچه میزان کمی و کیفی این برنامه بیشتر شود به همان میزان شاهد رفع آسیب‌ها و معضلات و از همه مهم‌تر ارتقای سطح فرهنگ خواهیم بود.

 

محفل انس با قرآن با اجرای برنامه‌های تواشیح و سرود و تجلیل از آنها و با حضور قاریان برجسته کشوری برگزار شد.

 

پایان پیام/641

نظر شما