شناسهٔ خبر: 58613219 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

حضور فعال قدس آنلاین در نمایشگاه ملی فناوری های محتوای فضای مجازی

مصلی بزرگ تهران میزبان نمایشگاه ملی فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) است که جلوه ای از هم‌افزایی ۲ نمایشگاه بزرگ و باسابقه رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، برگزاری نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) با تدبیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ادغام دو نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برای نخستین بار از روز گذشته ۱۶ بهمن در شبستان مصلی بزرگ تهران آغاز شد و تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

این نمایشگاه با بیش از ۲۹۰ غرفه فعال و تولیدکننده در بخش رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ رسانه‌ای و دیجیتال است.

پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین نیز به منظور معرفی محصولات فناورانه وتولیدات محتوایی موسسه فرهنگی قدس در بستر فضای مجازی، دراین نمایشگاه ملی حضور فعال دارد.

حضور فعال قدس آنلاین در نمایشگاه ملی فناوری های محتوای فضای مجازی

در این نمایشگاه ۲۲۱ غرفه در بخش رسانه‌های دیجیتال و ۷۰ غرفه دیگر در بخش بازی‌های رایانه‌ای در مساحت ۱۰ هزار متر مربع دایر شده است.

فراهم‌سازی امکان حضور و تعامل بازیگران اصلی زیست بوم فرهنگ و هنر در فضای مجازی با نگاه توسعه کسب و کارها و ایجاد پیمان‌های مشارکتی و زمینه‌سازی آشنایی آن‌ها با آخرین فناوری‌های فرهنگی با محوریت تکمیل و تقویت شبکه ملی اطلاعات در لایه محتوا و خدمات رویکرد اصلی این نمایشگاه است.

خدمات زیرساخت محتوا، کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و صنایع خلاق، بازی‌های ایرانی، زنان، خانواده و سبک زندگی، فناوری‌های محتوا و خدمات، حکمرانی (سازمان‌ها و نهادها)، «سایت‌های عرضه بازی، استارت‌آپ‌ها، کودک، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران، سکوهای ارائه محتوا و خدمات، تولیدکنندگان محتوا، بازی‌های جدی و استریمرها» بخش‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

خبرنگار: محمد معظمی

نظر شما