شناسهٔ خبر: 58613038 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به مناسبت ایام دهه فجر ؛

تقدیر از امام جماعت دانشکده علوم پزشکی خلخال

همزمان با ایام دهه فجر و ولادت امام علی (ع) در جلسه شورای فرهنگی دانشکده ، از امام جماعت دانشکده تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا خلخال؛برگزاری مراسم تجلیل از امام جماعت در دانشکده علوم پزشکی خلخال به همت ستاد اقامه نماز معاونت دانشجویی و فرهنگی با حضور نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای علوم پزشکی استان اردبیل ، ریاست دانشکده ، معاون فرهنگی دانشجویی ،مدیر امور فرهنگی و دانشجویی و دیگر اعضا در دفتر معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی خلخال برگزار گردید .

تقدیر از امام جماعت دانشکده علوم پزشکی خلخال

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حمید واحدی زاده نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای علوم پزشکی استان اردبیل پیرامون ارزش برگزاری فریضه نماز جماعت و فعالان نماز مطالبی را ارائه نمود . ایشان با تأکید بر حضور مسئولین و روسا در نماز جماعت به تشریح مشکلات در باب نماز و نمازخانه ها پرداختند. وی در ادامه صحبتهای خود فرمود : یکی از راهکارهای توجه به نماز این است که برای نماز خود وقت و ارزش قائل شویم و نیز ادامه داد : شما نماز را همانند کسی بخوانید که می خواهد با نماز خداحافظی نماید . ایشان در خاتمه سخنان خود گفت : چنانچه می خواهید در توجه به نماز موفق باشید برنامه ای بگذارید و برای نماز خود وقت تعیین کنید . در انتهای مراسم از 2 نفر از امام جماعت های دانشکده علوم پزشکی خلخال با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد .

نظر شما