شناسهٔ خبر: 58612829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

توهین به ساپینتو توهین به ۳۰ میلیون استقلالی است

کارگر جم پیشکسوت استقلال گفت: اتفاقات حاشیه‌ای پایان بازی تیم استقلال و مس کرمان به شدت باعث تاسف و تاثر همه هواداران استقلال شد، امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

صاحب‌خبر -

توهین به ساپینتو توهین به ۳۰ میلیون استقلالی است

اکبر کارگرجم، بازیکن قدیمی استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان اظهار داشت: استقلال بار دیگر نشان داد اگر بخواهد می‌تواند تحت هر شرایطی نتیجه مورد نظرش را بگیرد. فقط لازم است که بخواهد.

وی افزود: استقلال با اینکه دروازه بان اصلی اش را در ترکیب نداشت اما با تقویت خودش در خط دفاعی و بازگشت عارف غلامی سازمان دفاعی اش را تقویت کرد و توانست به خوبی مقابل تیم تهاجمی مس از دروازه اش مراقبت کند. گرچه اول و آخر بازی تحت تاثیر برخی مسائل روحی روانی دروازه استقلال باز شد اما در طول ۹۰ دقیقه تیم استقلال کاملاً برتر و سرتر بود.

پیشکسوت استقلال درباره درخشش قایدی در این چند هفته خاطرنشان کرد: باعث خوشحالی است که جوان بوشهری تیم استقلال این روزها دوباره به روزهای اوجش برگشته و جناح چپ تیم استقلال را راه انداخته است اما تیم استقلال نباید تصور کند همه تیمش این بازیکن است بنابراین باید در بازی‌های آینده مراقب باشیم که حریفان برنامه‌ای برای مهار قائدی ترتیب ندهند.

وی در توضیح این موضوع اضافه کرد: این که استقلال بخواهد همه توانش را در جناح چپ و روی مهدی قائدی بگذارد قطعاً باعث می‌شود تا دستش برای همه رو شود. ما در این دو بازی اخیر جلوی ملوان و مس با تیم هایی بازی کرده ایم که شاید به لحاظ کادر فنی و نفر، توانایی زیادی برای مهار این بازیکن نداشتند اما تیم‌های دیگر قطعاً برای مهار قائدی برنامه‌ریزی می‌کنند. به همین خاطر باید در جناح راست و مرکز خط میانی تیم هم برنامه‌ای برای حمله به دروازه حریف داشته باشیم.

کارگرجم آور یادآور شد: نکته‌ای که در بازیهای استقلال کمتر دیده می شود شوت‌زنی است. امیدوارم این موضوع از سوی هافبک‌ها و مهاجمان استقلال بیشتر مدنظر قرار بگیرد. چون از قدیم شوتزنی یکی از راه‌های رسیدن به گل بود. شوت زدن باعث می شود حریف دست به عصا بازی کند و دائم نگران باشد که شاید هر لحظه دروازه‌اش تهدید شود. با این همه نباید از این موضوع غافل بود.

بازیکن سالهای دور استقلال در ارتباط با حمله کادر فنی مس کرمان به ساپینتو و اتفاقات حاشیه ای پایان بازی گفت: واقعا تاسف خوردم وقتی دیدم به این شکل به سرمربی استقلال بی احترامی می شود. جایگاه سرمربی استقلال جایگاه کوچکی نیست. سرمربی تیم ما نماینده ۳۰ میلیون هوادار استقلال است.

وی ادامه داد: در واقع می خواهم واضح تر بگویم که توهین به سرمربی استقلال توهین به ۳۰ میلیون ایرانی است. البته شاید این تعدادی که من می‌گویم بیشتر یا کمتر باشد ولی به هر حال استقلال تیم پرطرفداری است که در همه شهرها هوادار دارد.

کارگرجم تاکید کرد: ما خودمان هم از برخی اخلاق و رفتارهای سرمربی استقلال دل خوشی نداریم و توقع داریم او رعایت شأن و شخصیت نیمکت استقلال را بکند اما اگر جایی ببینیم به سرمربی استقلال بی احترامی می شود قطعاً نمی توانیم آرام و ساکت باشیم.

کارشناس استقلالی کشورمان درباره بازی بعدی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: استقلال اگر همین تیمی باشد که جلوی ملوان و مس کرمان به میدان رفت قطعاً نفت مسجدسلیمان را هم شکست می دهد. البته رضا عنایتی (سرمربی تیم نفت) از جنس تیم ماست و می‌داند چطور جلوی استقلال تیمش را به زمین بفرستد ولی اگر بچه‌های تیم استقلال خودشان باشند مطمئناً بازی را با برد ترک خواهند کرد.

وی در پایان گفت: پیروزی در این دیدار برای از بین بردن فاصله با صدر جدولی ها از نان شب برای تیم واجب تر است. از چند هفته بعد دوباره بازی های سخت از راه می رسند. بنابراین استقلال باید حالا امتیازات لازم را جمع کند.

نظر شما