شناسهٔ خبر: 58612769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد

معافیت ۱۹۶۴ مددجوی کمیته امداد فارس از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی

موصلی گفت: با انجام حمایت های حقوقی، یک هزار و ۹۶۴ نفر از مددجویان کمیته امداد فارس هم با معرفی به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی معاف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  در استان فارس، مرتضی موصلی، امروز دوشنبه (17 بهمن) در همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان که با حضور رئیس کل دادگستری فارس، دادستان شیراز و جمعی از وکلا برگزار شد از امضای تفاهم نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این تفاهم نامه با هدف حمایت قضائی از مددجویان نیازمند منعقد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد فارس ادامه داد: خوشبختانه کارهای بزرگی برای جامعه معزز مددجویی با عنایت همکاران حقوقی به انجام رسیده است و این تفاهم نامه هم در همین راستا با موضوع ایجاد هم افزایی و تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و قوه قضائیه برای ارائه خدمات به مددجویان نیازمند منعقد شده است.

 

وی اضافه کرد: طرفین این تفاهم نامه با تعامل و هم افزایی از ظرفیت های یکدیگر برای تسهیل احقاق حق مددجویان با انجام اموری مانند معاضدت های حقوقی، آموزش های حقوقی، ارائه خدمات به محجورین در زمینه های مختلف و ... برخوردار خواهند شد.

 

موصلی اعلام کرد: در 10 ماهه اول امسال با همکاری قضات 145 مورد احکام جایگزین حبس به نفع نیازمندان صادر شده است و یک هزار و 464 نفر از مددجویان از ظرفیت های کانون وکلای فارس، وکلای قوه قضائیه و بسیج حقوقدانان فارس بهره مند شده اند.

 

وی گفت: در همین مدت، یک هزار و 964 نفر از مددجویان کمیته امداد فارس هم با معرفی به دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از پرداخت هزینه های خدمات حقوقی معاف شدند.

 

پایان پیام/664

نظر شما