شناسهٔ خبر: 58611896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

خدابخشی در تذکر شفاهی:

احداث پل کمترین کمک برای رفع محرومیت از منطقه الیگودرز است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از تذکری از رئیس جمهور خواست تا نسبت به احداث پل جهت جایگزینی با گرگر در شهرستان الیگودرز اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد خدابخشی در نشست علنی امروز (دوشنبه 17 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و رحلت اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) گفت: از رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عفو گسترده محکومین اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر می کنم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم مطرح کرد: به دلیل سقوط گرگر (کابل سیمی برای عبور از عرض رودخانه) 3 نفر از اهالی منطقه سرتنگ برزه از شهرستان الیگودرز ناپدید شدند که علی رغم گذشت چندین روز از وقوع حادثه به دلیل خروشان بودن رودخانه تا امروز موفق به یافتن آنها نشدیم. از رئیس جمهور انتظار داریم نسبت به احداث پل جهت جایگزینی با 17 گرگر در شهرستان الگودرز که وسیله ای منسوخ شده و خطرناک است، اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم تاکید کرد: احداث پل کمترین کمک برای رفع محرومیت از این منطقه است. آقای رئیس جمهور؛ کمترین خطر عبور از عرض رودخانه با کابل های سیمی قطع انگشتان دست است، اقدام عاجل در این زمینه مورد انتظار است.

خدابخشی ادامه داد: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم در اجرای مصوبه ارتقای راهداری و حمل و نقل  جاده ای الیگودرز تسریع کند./

پایان پیام

 

نظر شما