شناسهٔ خبر: 58611761 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستور محمود عباس به سرویس‌های امنیتی فلسطین برای حفظ امنیت ملی

رویا معصومی

سرویس‌ها و گروه‌های امنیتی فلسطین به منظور بررسی آخرین تحولات و وضعیت امنیتی در پی تجاوزات و حملات رژیم صهیونیستی به اراضی فلسطین به ریاست محمود عباس نشست برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، این نشست با مشارکت محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین، حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین، اسماعیل جبر، معاون فرمانده کل نیروهای امنیتی، ماجد فرج، رئیس سازمان اطلاعات عمومی و دیگر نیروهای امنیتی فلسطین و با ریاست محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شد.

عباس در این نشست بر اقدامات و تصمیمات رهبری فلسطین از جمله توقف هماهنگی‌های امنیتی، مراجعه به مجامع و دادگاه‌های بین‌المللی و سایر تصمیمات در راستای حفظ حقوق و منافع ملی مردم فلسطین تاکید کرد و گفت، تداوم رویکرد مقاومت مسالمت آمیز مردمی و حفظ امنیت داخلی مردم و نهادها حائز اهمیت است و این که مسؤولیتی است که باید بر عهده همه نهادهای دولتی و امنیتی، استانداران، گروه‌های ملی و نهادهای جامعه مدنی باشد.

رئیس تشکیلات خودگردان به سرویس‌های امنیتی فلسطین دستور داده است که نقش خود را در حفظ حاکمیت قانون ایفا کنند و مسؤولیت حفظ امنیت عمومی و صلح مدنی را بر عهده بگیرند.

وی در این نشست رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل تجاوزات خود دانست و گفت، این رژیم تمامی قوانین و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی را نقض می‌کند و دست به اقدامات یکجانبه می‌زند.

۲۶ ژانویه رهبری فلسطین پس از نشست فوق العاده در رام الله به ریاست عباس در واکنش به کشته شدن ۱۰ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین اعلام کرد که هماهنگی امنیتی را با رژیم صهیونیستی متوقف می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما