شناسهٔ خبر: 58611457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

رضوانی در تذکر شفاهی:

آمریکا و اروپا به خصومت‌ورزی با ما ادامه خواهد داد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مسئولین دیپلماسی را به هوشیاری فرا می‌خوانم مبادا باور کنید که غرب از آنچه به صراحت اعلام کرده منصرف خواهد شد، اروپا به دستور آمریکا به خصومت‌ورزی با ایران ادامه می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 17 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از عفو مقام معظم که موجب خشکانده شدن نقشه دشمن برای پلاریزه کردن ایران، برای استمرار سیاست فشار از پایین و چانه‌زنی از بالا تشکر می‌کنم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از قوه قضائیه انتظار داریم در زمینه مستثنیات اقدام قاطع قانونی را در اسرع وقت انجام دهد. انکار خصومت‌ورزی‌ها بارها اعلام شده، دشمنان توسط غربگرایان و ستیزه‌جویی با انقلاب اسلامی اگر از روی خباثت نباشد حداقل از روی جهالت است.

وی بیان کرد: به دروغ ادعا می‌کنند که دشمن از در صلح‌طلبی وارد شده، در حالی که در لفظ دست از دشمنی صریح برنداشته و همه علاقمندان به انقلاب اسلامی و راه امام باید نسبت به افشای نیات غربگرایان که به منظور فریب مسئولین و مردم و در راستای تسلط دشمن قدار در کشور است، اقدام کند.

رضوانی اظهار داشت: در منطق غربگرایان چیزی که مورد رضایت شیطان بزرگ باشد هر چند خلاف فرامین حیات‌بخش خدای متعال باشد، خوب است. باید متوجه ظهور و بروز مکتب آمریکاپرستی باشیم، آمریکا‌پرستان می‌گویند پسندم آنچه را جانان پسندند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: آخوندهای دربار بایدن باید بدانند که مصداق بارز حدیث معصوم به نقل از امام خمینی هستند که بوی گندشان اهل جهنم را می‌آزارد.

وی تأکید کرد: کسانی که به دروغ مدعی شدند تحریم‌ها لغو شده نه تعلیق، چرا مورد بازخواست قانون قرار نمی‌گیرند؟ به جای اینکه تله موش را بگیرد، موش تله را گرفته و فریاد می‌کشد. مگر قهرمان دیپلماسی مکرراً اظهار نکرد که نخوانده امضا کرده، بدهکاران، طلبکار شدند، زهی بی‌شرمی.

رضوانی ادامه داد: مصونیت تصمیم و تخلف یعنی چه؟ ما ضمن حمایت از تنفیذ مقام معظم رهبری، مجاز بلکه مکلف هستیم که نسبت به تصمیم‌سازی در این زمینه منتقد باشیم، اگر تصمیمی متضمن تخلف نباشد، نیازی به مصونیت ندارد، چرا چیزی گفته می‌شود که حتی گوینده معنای آن را نمی‌داند. اگر تصمیمی متضمن تخلف است باید پیگیری شود و اگر نیست نیازی به مصونیت ندارد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین دیپلماسی کشور را به هوشیاری فرا می‌خوانم مبادا باور کنید که غرب از آنچه به صراحت اعلام کرده منصرف خواهد شد، باید بدانیم اروپای مقلد آمریکا به دستور آمریکا به خصومت‌ورزی با ما ادامه خواهد داد و رفتارش تابعی از رفتار ما نخواهد بود./

پایان پیام

نظر شما