شناسهٔ خبر: 58611379 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونالدو خزانه رقیبان النصر را احیا کرد!

همه هواداران عربستانی در شهرهای مختلف مشتاق دیدن بازی رونالدو از نزدیک هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های لیگ عربستان برای افزایش منابع مالی و بهره‌برداری از حضور کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی، در دیدارهایی که او حضور دارد، عرضه بلیت‌های بازی خود با النصر را با قیمت‌های بی‌سابقه آغاز کردند.

بازی‌های النصر در خارج از ورزشگاه خود شاهد حضور بی‌سابقه‌ای است، زیرا هواداران عربستانی می‌خواهند کریستیانو را در زمین ببینند؛ اتفاقی که برای این تیم‌ها تکرار نمی‌شود.

باشگاه الوحده عربستان امروز یکشنبه از عرضه بلیت بازی خود با النصر که قرار است پنجشنبه هفته آینده در مکه در چارچوب هفته شانزدهم لیگ عربستان برگزار شود، خبر داد.

1798907

قیمت بلیت کلاس استاندارد 75 ریال، کلاس پریمیوم 450 ریال و جایگاه 1000 ریال بود. که در واقع به پول ایران سقف قیمت بلیت‌ها تا چیزی حدود 12 میلیون تومان خواهد بود.

روند خرید بلیت شاهد استقبال بی‌سابقه‌ای است و بلیت‌های مسابقه چندین ساعت‌ پس از عرضه به پایان می‌رسند. برای این بازی تاکنون بیش از 5000 بلیت فروخته شده است و تعداد بلیت‌ها مدام در حال افزایش است و ظرفیت رسمی ورزشگاه الشریعه مکه 38000 نفر است.

همچنین باشگاه الفتح برای دیدار جمعه گذشته خود با النصر، بلیت‌های 100 ریالی، 150 ریالی و 1000 ریالی را عرضه کرده بود. یعنی به پول ایران قیمت‌ بیلت‌ها از یک میلیون دویست تا دوازده میلیون تومان وجود داشته است.

نظر شما