شناسهٔ خبر: 58610579 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل بنیاد برکت تشریح کرد

پوشش بیمه تکمیلی زنان سرپرست خانوار و ایتام

نجمه محمودی‌نیا

مدیرعامل بنیاد برکت از اجرای طرح «برکت مهدوی» خبر داد و گفت: ۳۴۵۲ نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه از جمله زنان سرپرست خانوار، ایتام، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و خانواده‌های معرفی شده از سوی گروه‌های جهادی از پوشش بیمه‌ای درمان تکمیلی بهره‌مند شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمد ترکمانه تصریح کرد: بیمه برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام هر یک از این افراد را به مدت یک‌سال و تا سقف ۶۱۸ میلیون ریال تحت پوشش بیمه‌ای درمان تکمیلی قرار داده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، طرح «برکت مهدوی» در ۱۸ استان در حال اجراست.

ترکمانه توضیح داد: در طرح برکت مهدوی افراد بیمه شده از پوشش درمانی در مواردی همچون هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، زایمان، نازایی و ناباروری، خدمات پاراکلینیکی از قبیل؛ آندوسکوپی، جراحی‌های سرپایی، شکستگی و دررفتگی، گچ‌گیری، تست‌های غربالگری، آزمایش‌های تشخیصی پزشکی، فیزیوتراپی، پاتولوژی یا آسیب شناسی و ژنتیک پزشکی، رادیوگرفی، آنژیوگرافی، سونوگرافی، ماموگرافی و انواع اسکن، ام‌آرآی، پزشکی‌هسته‌ای، ویزیت و دارو ، گفتاردرمانی و غیره برخوردار هستند.

وی یادآور شد: حق بیمه سالانه پرداخت شده برای هر یک از افراد تحت پوشش طرح مذکور بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

مدیرعامل بنیاد برکت با تاکید بر ادامه طرح «برکت مهدوی» گفت: این طرح در استان‌های بیشتری و در سطحی گسترده‌تر تداوم خواهد داشت.

پوشش بیمه تکمیلی زنان سرپرست خانوار و ایتام

انتهای پیام

نظر شما